1.12.2017

Kalendarz adwentowy L'Occitane

W grudniu postanowiłam kupić sobie pierwszy raz w życiu kalendarz adwentowy. Nie jest to najtańszy wydatek, dlatego przeanalizowałam wcześniej kilka kalendarzy, które były obecne na rynku polskim i mój wybór padł na firmę L'Occitane, która jest dla mnie właściwie nowa, dlatego stwierdziłam, że przetestuję sobie przy okazji wersje miniaturowe i zdecyduję czy coś będę kupować dalej. 


Zawartość kalendarza była naprawdę ciekawa i dość rozmaita pod względem produktów. Przeważnie były to kosmetyki pielęgnacyjne, a w ostatnim okienku znalazła się woda toaletowa. Pielęgnacja zawsze się przyda, szczególnie w mini wersjach. Firma L'Occitane nie jest najtańsza i kupować pełnowymiarowy produkt bez wypróbowania może rozczarować albo zadowolić :)
Kosmetyków jeszcze nie wypróbowałam, ale mam zamiar to zrobić w najbliższym czasie.

W kalendarzu znalazło się 24 produkty i tutaj może przedstawię zawartość kalendarza:

  1. Żel pod prysznic Werbena - 30 ml.
  2. Silnie odżywcze mleczko do ciała z masłem Shea - 30 ml.
  3. Mydło Migdał - 50 g.
  4. Relaksujący żel pod prysznic Aromakologia - 35 ml.
  5. Krem do rąk Werbena - 10 ml.
  6. Krem do rąk Peonia - 10 ml.
  7. Krem do stóp z masłem Shea - 10 ml.
  8. Mydełko Werbena - 25 g.
  9. Chusteczka odświeżająca Werbena - 1 szt.
  10. Odżywczy krem pod prysznic z masłem Shea - 30 ml.
  11. Żel pod prysznic Zielona Herbata i Gorzka Pomarańcza - 30 ml.
  12. Silnie odżywczy kojący krem do twarzy Masło Shea - 10 ml.
  13. Koncentrat do ciała Migdał - 20 ml.
  14. Żel pod prysznic i do kąpieli Kwiat Wiśni - 35 ml.
  15. Połyskujący balsam do ciała Kwiat Wiśni - 35 ml.
  16. Drogocenna woda esencjonalna do twarzy - 30 ml.
  17. Olejek pod prysznic Migdał - 35 ml.
  18. Krem do rąk Migdał - 10 ml.
  19. Krem do rąk z masłem Shea - 10 ml.
  20. Żel pod prysznic Jaśmin i Bergamotka - 30 ml.
  21. Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych Aromakologia - 35 ml.
  22. Krem do rąk Róża - 10 ml.
  23. Odświeżająca woda do twarzy Masło Shea - 30 ml.
  24. Woda toaletowa Kwiat Wiśni - 7,5 ml.



Cena kalendarza adwentowego wyniosła 219 zł. Zawartość kosmetyków pokryła się z kosztami, a nawet trochę przewyższała, więc opłaciło się go kupić. Jak widać powyżej kosmetyki były naprawdę różne i można było je wypróbować dla każdej części ciała, więc swoje zdanie o nich można wyrobić. Kalendarz został bardzo dobrze wykonany, wygodnie i łatwo się go otwierało, zawartość nie latała po pudełku.


Mi on przypadł do gustu i naprawdę jestem zadowolona, że go kupiłam.
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz