3.06.2017

Testuj Dove

Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na hasło Testuj Dove. Ostatnio coraz o tym głośniej w internecie i w telewizji, a nawet w sklepach. Ja skorzystałam z tej akcji i muszę przyznać, że faktycznie możemy przetestować jeden dowolny produkt zupełnie za darmo, dlatego uważam, że warto się nią zainteresować.




Ja po raz pierwszy z niej skorzystałam jesienią, a od jakiegoś czasu ruszyła kolejna edycja, która potrwa do końca marca lub do wyczerpania puli nagród. Musiałam najpierw sprawdzić czy faktycznie firma zwraca pieniądze za zakupiony produkt i oczywiście zwrócili, choć nie od razu. 

Zasady są proste: 
  1. Kupujemy jakiś kosmetyk z firmy Dove
  2. Testujemy go, a potem na stronie https://www.testujdove.pl/ wypełniamy formularz. W formularzu są zawarte pytania o produkcie, należy wpisać nasze dane i numer konta bankowego, na który dostaniemy zwrot pieniężny. 
  3. Należy również zachować paragon z zakupionym towarem, zeskanować go i dołączyć do formularza. 

Ja sobie za pierwszym razem wybrałam Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture maseczka głęboka nawilżająca do włosów, która mi się spodobała. A teraz wybrałam sobie piankę do mycia ciała Dove Pear & Aloe Vera, bo ciekawa byłam nowego produktu.

Osobiście myślę, że to fajny pomysł i myślę, że wiele osób z tego skorzysta. Ja skorzystałam i zostałam zadowolona, więc polecam :)
*zdjęcia zapożyczone :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz