4.03.2017

Denko - marzec 2017

W tym miesiącu pojawią się marki znane i myślę, że również mniej znane albo i w ogóle. Dla mnie większość kosmetyków było nowością na półce i niektóre się sprawdziły. Pojawią się również i takie rzeczy, których nie kupię ponownie.

1. Aby denko było trochę bardziej optymistyczne zacznę od mojego ulubionego suchego szamponu, czyli Batiste. Tym razem miałam nową wersję zapachową Fresh, która przypadła mi do gustu. Jest to świeży zapach, który jest odpowiedni na każdą porę, szczególnie letnią. I już kolejny raz kupiłam ten zapach.



2. Drugi produkt do włosów to zapewne znana przez każdego maska do włosów Milk Kallos. Jest to maska bardzo wydajna, gdyż ma dużą pojemność 1l i bardzo niską cenę, bo ok. 10 zł. U mnie się ta maseczka sprawdza, bardzo ją lubię, ponieważ nawilża włosy, trochę obciąża włosy, ale ja mam cienkie, więc każda maska je obciąża, zapach również mi odpowiada, jest to typowy mleczny zapach. Kupiłam następną tylko w wersji z bananem.



3. Przechodząc do twarzy pokażę tonik, który bardzo polubiłam i na pewno kupię go ponownie. A mowa o toniku matującym Nivea dla cery mieszanej i tłustej. Tonik świetnie matuje twarz, zapomniałam o nadmiarze sebum, nie przesusza skóry twarzy, nie zapycha i jest bardzo wydajny. Cena też nie jest wysoka, a na promocji to już całkiem fajna :)



4. Kolejny produkt do twarzy to maseczki w płachcie, z firmy mi nieznanej, Body Prescription Coconut maska w płachcie. W zestawie było ich pięć, kupiłam je w Tk Maxx. Maseczka jest bardzo dobrze nawilżona, ale nie pachnie kokosem, a dość chemicznie, a nawet laboratoryjnie... Kształt maski również nie był odpowiedni do mojego kształtu twarzy, szczególnie w strefie oczu, gdyż dziureczki były stanowczo za małe. Maseczka nawilżała i nic poza tym. Więcej jej nie kupię.



5. Skończył mi się żel pod prysznic Yves Rocher Jardins du Monde Lime from Mexico. Żel sam w sobie był bardzo dobry, miał żelową konsystencję, bardzo intensywny zapach, który mi nie przypadł do gustu, wydajny, nie wysuszał skóry, skóra była przyjemna w dotyku. Żel idealnie sprawdzi się letnią porą, gdyż jest bardzo orzeźwiający. Ja go nie kupię ponownie ze względu na zapach.



6. Antyperspirant Dove Natural Touch Dead Sea Minerals niestety się u mnie nie sprawdził. Jest to antyperspirant w sztyfcie o bardzo ładnym zapachu, ale niestety pozostawia białe plamy i to już do mnie nie przemawia, dobrze chroni przed poceniem się. Osobiście spróbuję inną wersję zapachową, być może nie będzie białych plam...



7. Po raz pierwszy miałam przyjemność używać masło do ciała The Body Shop Kokos. Masło jest bardzo gęste, wręcz sztywne. Jednak na ciele łatwo się rozprowadza pod wpływem ciepła. Dobrze nawilża skórę, moje małe opakowanie było bardzo wydajne, bardzo ładny i niesztuczny zapach, jednak uważam, że jest nieco zawyżona. Mam ochotę na inne wersje zapachowe z tej firmy.



8. W pielęgnacji rąk używam peelingi czy scruby. Mój pierwszy był właśnie z firmy Avon Planet Spa. Fajny peeling, który dobrze złuszczał skórę dłoni, posiada dużo drobinek i ma gęstą konsystencję, która robiła się przy pocieraniu bardziej oleista. Kiedyś nie rozumiałam takiego zabiegu na dłoniach a teraz to u mnie rutyna, gdyż mam bardzo suchą skórę. On już chyba nie jest dostępny w ofercie.



9. Kolejny produkt z firmy Dove to mydło w kostce Shea Butter. Mydło o bardzo ładnym i delikatnym zapachu, które nie wysusza skóry rąk, kostka nie rozmięka. Ja je kupiłam na promocji, bo cena nie jest zbyt niska. Zapewne kupię ponownie.



10. I ostatni produkt był dla mnie zaskoczeniem, ponieważ nie wiedziałam, że istnieje zmywacz do paznokci nóg. Jakoś wcześniej nie zwracałam na to uwagi. Sephora Express Nail Polish Remover for Feet to zmywacz, z którego byłam zadowolona, ponieważ szybko zmywał paznokcie bez wacika, gdyż w buteleczce jest gąbeczka, która cały czas jest nasączona zmywaczem. Sam zmywacz ma ładny zapach i zmywa też lakiery z brokatem. Ja jego używałam głównie do zmywania paznokci na rękach. Cena jest dość wysoka i dlatego go więcej nie kupię.



Takie miałam denko w tym miesiącu. Mam nadzieję, że przydatne :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz