12.07.2015

Dzień darmowej dostawy

1 grudnia, w niektórych sklepach internetowych, był dniem darmowej dostawy. Szczerze mówiąc, dopiero w tym roku z tego skorzystałam. Taka darmowa dostawa to fajna sprawa dla tych co nie chcą dużo wydać, a mieć fajne rzeczy i to niekiedy w promocyjnych cenach. A, że ja uwielbiam promocje, więc większość rzeczy była kupiona właśnie w tych cenach :)
Zamówienie dokonałam w dwóch sklepach. Nigdy tam nie kupowałam, jeden mnie kusił, a o drugim nigdy nie słyszałam, aż do 1 grudnia :)

Może zacznę od sklepu Hurtownia Świec, gdzie można kupić świeczki, woski i itd. Już dawno chciałam coś tam kupić i wreszcie nadszedł dzień, który mnie skusił. Z zamówienia jestem zadowolona, oprócz kulki, która ma zbyt intensywny zapach parafiny, jak dla mnie.


Moje zamówienie:
  • kominek ceramiczny dla aromaterapii na woski i olejki. Ja mam duży i chciałam mieć mniejszy. Ten kosztował 5,99.
  • wosk Yankee Candle Vanilia Cupcake. Ma zapach bardziej waniliowych lodów niż ciasta :), ale jest przyjemny. Koszt 7 zł i to był najdroższy mój zakup :)
  • trzy świeczki Polskie Świece o zapachu Almond Cookie, Blueberry i Mango & Banana w słoiczku. Jedną już mi zabrano :) Koszt to 6,5 za 120 g i 30 h palenia się świeczek.
  • kulka o zapachu wanilii i nie pamiętam czy to jest mała czy duża, ale również nie była droga.

Drugi sklep to Superkoszyk.pl, gdzie można kupić środki czystości, kosmetyki, kosmetyki dla pielęgnacji. Nigdy o tym sklepie nie słyszałam, ale jestem zadowolona. Bardzo szybka wysyłka i towar zgodny z opisem. A poza tym promocje kuszą :)



Zamówiłam sobie:
  • 4 mydełka Dove, ponieważ była atrakcyjna cena 2,49 zł za 100 g. Mydełka są o zapachu Coconut Milk, Fresh Touch z ogórkiem, Shea butter i Go fresh restore z figą.
  • mydło w płynie Apart Natural Figa i Irys poj. 400 ml za również za 2,49.
  • zmywacz do paznokci Cztery Pory Roku z fioletowym ryżem z pompką. Kupiłam, ponieważ skończył się mi mój obecny, a zapłaciłam za niego 6,99.
  • patyczki kosmetyczne, bo cena kusiła :) 2,29.
  • nowa kostka Domestos, również w promocyjnej cenie 3,69.
Przyszło mi również zamówienie z Avonu, który lubię, bo mają czasami fajne rzeczy. A szczególnie uwielbiam grube świąteczne katalogi :)Myślę, że tę firmę każdy zna, więc nie będę nic mówić.



A oto co zamówiłam:
  • zestaw Naturals Passionfruit & Peony (marakuja i peonia), czyli balsam do ciała i żel pod prysznic za 9,99,
  • perełki brązujące w kolorze Pink Bronze wraz z pędzelkiem do różu za 29,99,
  • pędzelek da nakładania cieni za 8,99.
To tyle moich zakupów. Wyszedł taki mały haul zakupowy :) Mam nadzieję, że Mikołaj hojnie Was obdarzył :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz