4.20.2017

Zamówienie z Triny.pl

Jakiś czas temu sklep internetowy Triny.pl obniżył koszty dostawy, więc darmowa dostawa była przy zakupach od 59 zł, więc postanowiłam zamówić sobie rosyjskie kosmetyki, na które od dawna miałam ochotę. Ostatnio są dość popularne w Polsce, znajdziemy je nawet w aptekach. Te kosmetyki nie są drogie, a podobno bardzo dobre. Jest moda na rosyjskie kosmetyki i na koreańskie. Z koreańskich kosmetyków na razie używałam tylko maseczki i jak na razie to jest bez zmian :) dlatego zamówiłam znowu takie maseczki :)

Moje zamówienie:

  • zaczęłam używać kremy pod oczy, mam jeden w użyciu, więc kupiłam kolejny. Tym razem wybór padł na ochładzający krem-żel pod oczy przeciw obrzękom i cieniom pod oczami Baikal Herbals. Mam cienie pod oczami i często występują opuchnięcia, dlatego postanowiłam go wypróbować. Kosztował 19,90 za 15 ml.

  • wzięłam naturalną maskę do twarzy owsianą, oczyszczającą z jogurtem i sokiem z cytryny Fito Kosmetik. Kosztowała 5,53 zł. Potrzebowałam oczyścić twarz, dlatego ją kupiłam.

  • kończy mi się peeling do twarzy, więc postanowiłam kupić nowy. Tym razem chcę wypróbować firmę Banię Agafii, dlatego peeling wybrałam z tej firmy, czyli scrub do twarzy z pudrem rumiankowym Bania Agafii. Też był niedrogi i kosztował 15,23 za 100 ml.

  • i ostatnia rzecz z rosyjskich kosmetyków to nawilżająca maseczka do twarzy "niskocząsteczkowy kwas hialuronowy" Dizao Express. Jest to maska w płachcie. Kosztowała 7,40.

  • teraz kosmetyki koreańskie, czyli maseczka do twarzy w płachcie wzmacniająca Mizon. Maseczek z tej firmy nie miałam, dlatego kupiłam jedną, aby wypróbować. Kosztowała 8 zł. Maseczka zawiera ekstrakt z cytryny i kwas hialuronowy.

  • i ostatnia maseczka to tkaninowa maseczka do twarzy rewitalizująca z wyciągiem z borówek It's Skin. Kosztowała 10,05 zł.

Muszę przyznać, że paczka była starannie zapakowana i dość ładnie, Kosmetyki dotarły do mnie w nienaruszonym stanie. Jedyny minus to przy otwieraniu mogłam zniszczyć jedną maseczkę, gdyż była położona zbyt blisko góry pudełka, więc trzeba uważać. Do zamówienia dostałam również próbkę i naklejkę z motywacją :) Myślę, że na pewno jeszcze złoże tam zamówienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz