3.23.2016

Haul Ikea

Dzisiaj przychodzę z kolejnym haulem z Ikei. Jakoś ostatnio często mi się zdarzało tam bywać :) Wybór jest duży i każdy znajdzie coś dla siebie i dla swojego domu czy mieszkania. Ja głównie kupuję rzeczy niezbędne dla mnie. Warto też zwrócić uwagę na oferowane zniżki z kartą Ikea Family. Tym razem kupowałam rzeczy kuchenne, ale i nie tylko, dlatego zapraszam do czytania i oglądania :)

Co kupiłam:
  •  miarki w kształcie łyżek, które pomogą w odmierzaniu odpowiedniej pojemności płynów, bo są to miarki, aby odmierzać w ml. Takie miarki przydadzą mi się przy pieczeniu, choć może i do gotowania. W zestawie są 4 miarki. Cena 2,99 zł, są różne kolory, a ja mam w czerwonym kolorze. Kod produktu 102.332.59.
  • przybory kuchenne, w skład których wchodzi: łyżka, widelec i łopatka. Są one średniej wielkości. Kosztowały 2 zł. Kod produktu 202.394.25.

  • czarną nalewkę, która jest bardziej płaska. Też była niedroga i kosztowała ok. 5 zł. Kod produktu 602.389.90.
  • kupiłam sobie również szczypce kuchenne. Koszt ok. 5 zł. Kod 502.389.95.

  • pojemniki na przyprawy. W zestawie są dwa pojemniki szklane. Kosztowały 9,99 zł. Kod produktu 401.136.13.

  • kolejną rzecz już dawno chciałam sobie kupić i wreszcie ją mam :) a mowa o przesiewaczu do mąki. Przyda mi się również przy pieczeniu ciast i przy gotowaniu. Kosztował 7,99 zł. Kod produktu 400.143.40.

  • pędzelek do ciasta. Ja mam w kolorze różowo-niebieskim. Koszt 3,99 zł. Kod 202.913.24.

  • i rzecz bardzo przydatna w każdym domu, czyli serwetnik. Jest on metalowy, ażurowy w kwiaty, kolor biały. Jest on stabilny i duży, myślę, że będzie on bardzo wygodny. Cena 9,99 zł. Kod 802.099.01.

  • i odbiegając od rzeczy kuchennych :) kupiłam sobie doniczkę, świecznik czy po prostu pojemnik do przechowywania różnych rzeczy. Ja właśnie wykorzystam tę rzecz do przechowywania pędzli do makijażu. Cena 4,99 zł. Kod 602.360.43.

  • pojemnik na reklamówki, przydatna rzecz w zrobieniu porządku w domu. Koszt 5 zł, kod 800.102.22.

  • coś dla swojego dziecka, a co się okazało być bardzo dobrym produktem, czyli pisaki, mazaki w fajnych kolorach. Kosztowały 7 zł, kod 201.840.41.

  • i ostatnia rzecz to kolejny biały pojemnik do łazienki. Ma on mi służyć na kosmetyki pod prysznicem. Wykonanie jest naprawdę bardzo dobre. Cena 19,99 zł. Kod 502.493.81.

To tyle :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz