12.23.2014

Świąt czas.

Witam wszystkich w tym szczególnym czasie. Dziś jest ostatni dzwonek albo przed :), aby ozdobić swój dom. Ja osobiście od czasu zmiany stanu cywilnego spędzam święta u teściów i rodziców, więc w swoim domu tylko minimalnie zaznaczam obecność świat. Choć w tym roku z mężem poszaleliśmy i oświetliliśmy lampkami 2 okna a do tego balkon - tak dla dziecka, ale też ku naszej uciesze. Tatiana wczoraj pisała o aranżacji stołu, a ja napiszę coś o wystroju mojego mieszkania. Może kogoś zainspiruję na ostatnią chwilę :). Jak już wspomniałam nie przygotowywałam żadnych potraw. Zrobiłam tylko ciasta ze znakomitego bloga www.mojewypieki.com. Upiekłam piernik staropolski (http://www.mojewypieki.com/przepis/piernik-staropolski) i potrójne musowe ciasto czekoladowe (http://www.mojewypieki.com/przepis/potrojnie-musowe-ciasto-czekoladowe), ale wracając do wystroju domu to u mnie prezentuje się to tak.




Tak prezentuję się moja sypialnia. Większość ozdób zrobiona własnoręcznie. Lubię takie ręczne robótki - jakkolwiek to brzmi. Jestem z siebie dumna kiedy coś zrobię sama :)
 U syna wiszą tylko lampeczki z mikołajami i bałwankami.







W pokoju dziennym, gdzie spędzamy najwięcej czasu pachnie pomarańczą z kominka do aromaterapii oraz jest parę drobiazgów, które przypominają o świętach. Głowna rolę odgrywa choinka. Cześć ozdób na niej wykonane są przeze mnie. Lubię suszyć plasterki pomarańczy, które niewątpliwie kojarzą mi się ze świętami. 
Na koniec powiem Wam jak zrobiłam stroik z bombek na okno. Jest on banalny w wykonaniu, wystarczy Wam do tego druciany wieszak z pralni oraz bombki najlepiej ze sklepu wszystko po 5 zł i nie tylko. Ja kupiłam za 20 zł parę opakowań i mi wystarczyło. W OBI były podobne gotowe stroiki za 29 zł ale ja wole swój, bo zrobiony własnymi rękoma. 
  1. Druciany wieszak formujemy w koło - musimy najpierw jakby rozerwać wieszak żeby zrobił się większy.
  2. Nawlekamy bombki - według uznania. Musicie uważać na to, żeby Wam nie spadały z zawieszek - najlepiej je poprzyklejać. 
  3. Jeśli wystarczy Wam bombek to możecie nawlec całe koło. Ja miałam za mało, więc wykończyłam ta lukę wstążkami z plastrami pomarańczy. Mozna też górę wykończyć świeżą choinką.
Kończąc chciałabym każdemu życzyć wszystkiego najlepszego w tym szczególnym okresie. Dużo ciepła rodzinnego oraz samych pięknych chwil. Aby troski odeszły w kąt a na Waszych twarzach gościł uśmiech. Wesołych świąt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz