2.17.2016

Haul zakupowy - Rossmann, Super-pharm, Golden Rose

Dzisiaj przychodzę z haulem kosmetycznym. Zakupy są uzupełnieniem zapasów lub nowościami, których nie miałam a potrzebowałam. Dlatego bez zbędnego gadania należy od razu przejść do rzeczy :)

Może zacznę od Rossmanna i tam kupuję przeważnie rzeczy, które potrzebuję w ramach uzupełnienia zapasów, ale też warto tam kupować kosmetyki promocyjne. Pozbierałam zakupy w jedną całość, aby nie robić więcej postów :)



A kupiłam sobie:
  • suchy szampon Batiste, ponieważ mój już mi się skończył. Czekałam na promocję, ale się nie doczekałam :), więc kupiłam w normalnej cenie 14,99 zł. Tym razem kupiłam inną wersję zapachową, czyli Oriental. Jest on dość mocny, 

  • kupiłam też zwykły szampon do włosów, czyli szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania Joanna Rzepa. Jest to wersja zielona, najlepsza dla mnie i jest to dobry szampon, choć czekam na taki, który nie będzie wysuszać moich włosów. Kosztował ok. 7 zł za 400 ml,

  • pierwszy raz w życiu kupiłam sobie samoopalacz, bo akurat chcę wyrównać koloryt swojej skóry i wybór padł na kosmetyk, który jest bardzo często polecany i jest łatwy w aplikacji, czyli Sunozon samoopalacz w sprayu do normalnej i ciemnej karnacji, a zapłaciłam ok 9 zł za 150 ml,

  • płyn micelarny 3w1 Garnier przeznaczony do cery normalnej i mieszanej. Wybór padł na ten, ponieważ każdy go zachwala, a kiedyś korzystałam z tej firmy i było to mleczko do demakijażu, z którego byłam zadowolona. Kosztował 10,99 zł za 400 ml,

  • postanowiłam również wypróbować kremy BB, aby zastępować nimi podkład, kiedy nie mam czasu się umalować. Kupiłam sobie krem BB Garnier dla cery mieszanej i tłustej przeznaczony dla karnacji jasnej, kosztował 12,99 zł za 40 ml,

  • gąbeczkę For Your Beauty do nakładania podkładu, była na w promocji i kosztowała 9,99 zł. Ma ona ułatwić wykonywanie makijażu. Zobaczymy czy będzie wygodna :)

  • dodam jeszcze jeden suchy szampon Batiste, tym razem tropikalny, który teraz był w promocji i kosztował 11,99 zł,

  • w promocji również były antyperspiranty firmy Isana, wiec postanowiłam spróbować, skoro inni wychwalają tę markę to może i ten kosmetyk nie będzie zły :) kosztował ok 2,8 zł,

  • no i przy okazji uzupełnienie zapasów chusteczek nawilżanych w torebce kupiłam żel antybakteryjny Carex w zestawie z chusteczkami przeznaczony dla dzieci a kosztował 9,99. 

Kolejny sklep to Super-pharm i choć było dużo kuszących promocji to się powstrzymałam i kupiłam tylko potrzebne kosmetyki :)


Co sobie kupiłam:
  • odświeżającą piankę oczyszczającą Nivea dla cery normalnej i mieszanej. Kupiłam ją, aby zamienić swój kosmetyk myjący do twarzy, który zaczął mnie podrażniać. Zapewne będzie wydajna i lekka. Kosztowała 16,99 zł,

  • krem do twarzy Evree Essential. Jest to krem nawilżający, do skóry suchej i normalnej na dzień i na noc. Kupiłam go z myślą o stosowaniu pod makijaż. Krem zawiera olejek marigold, witaminę E i D-panthenol. Kosztował 17 zł za 50 ml,

  • przy kasie znalazłam mydełko Dove, które było w promocji i kosztowało tylko 1,5 zł, nigdzie nie widziałam niższej ceny.

No i ostatni sklep a właściwie stoisko z kosmetykami Golden Rose odwiedzam podczas drobnych zakupów w galerii, aby nie jeździć do niego specjalnie :)


A kupiłam sobie:
  • tusz do rzęs 3D Fantastic Lash Mascara Golden Rose, który ma wydłużać i pogrubiać rzęsy, a także rozdzielać, czyli wszystko to na czym mi zależy. Cena 15,90 zł,

  • odżywkę do paznokci, która ma zapobiegać rozdwajaniu się i łamaniu się paznokci. Jest to odżywka Oxygen Nail Growth Golden Rose. Po pomalowaniu paznokcia wyczuwalny jest zapach jabłka, więc pomimo efektu czuć również ładny zapach. Cena 12,90 zł za 11 ml.

To tyle na dzisiaj :)
T.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz