3.05.2016

Ulubieńcy lutego 2016

Jak sam tytuł posta wskazuje będzie on o moich najczęściej używanych kosmetykach poprzedniego miesiąca, czyli lutego. Używam ich nie tylko konkretnego miesiąca, ale najczęściej po nie sięgałam w lutym. Jest to 5 wybranych przeze mnie kosmetyków, które polecam.


1. Pierwszy kosmetyk to suchy szampon firmy Batiste o tropikalnym zapachu. Uwielbiam szampon z tej firmy i bardzo często po niego sięgam. Uwielbiam również i ten zapach, bo jest słodki, tropikalny, a takie lubię najbardziej. Dość długo jest wyczuwalny na włosach. Lubię również i inne wersje zapachowe, ale akurat teraz używam tego :) Nie znalazłam jeszcze lepszego suchego szamponu od tej firmy. Na pewno kupię go ponownie.


2. Kolejny kosmetyk to moje odkrycie, a mowa o kremie BB Garnier. Ja wybrałam ten jaśniejszy odcień dla jasnej karnacji i sprawdził się u mnie idealny. Jakoś teraz wolę krem BB niż podkład, bo w sumie stopień krycia mojego podkładu jest taki sam jak tego kremu, a przy okazji on nawilża skórę, więc już nie używam kremu nawilżającego. Szybko się wchłania i pozostawia pudrowe wykończenie, czyli takie jakbyśmy użyły pudru do wykończenia makijażu. Ma dość płynną konsystencję. Cena również jest niewysoka, bo ok. 20 zł. 


3. Do demakijażu twarzy obecnie używam produktu z Yves Rocher, czyli wodę do demakijażu twarzy i oczu Pur Bleuet. Produkt zawiera wodę z bławatków, która ma właściwości łagodzące i tak faktycznie się produkt na twarzy zachowuje. Łagodzi, nie podrażnia, usuwa makijaż i ma łagodny zapach. Ja ją uwielbiam, choć mogłaby być trochę tańsza :)


4. I kolejny produkt do twarzy to maseczka nawilżająca do twarzy z Douglasa Beauty Sysytem, która ma nawilżać twarz i faktycznie to robi. Jest bardzo wydajna. Zawiera kwas hialuronowy. Ma delikatny zapach i bardzo łatwo się ją aplikuje. 


5. Ostatni kosmetyk to woda perfumowana Parisian Chic z Avonu. Bardzo ją polubiłam. Ma słodki zapach, a taki właśnie preferuję. I jest niedroga :) Nie powiem, że jakoś specjalnie długo się utrzymuje, ale przez kilka godzin na pewno się utrzyma. Zawiera nuty zapachowe jeżyn, drzewa sandałowego i jaśminu.


T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz