6.15.2018

Zamówienie z Avonu

Już dawno na blogu nie było haulu z Avonu, a trochę kosmetyków mi się uzbierało do pokazanie, więc zrobię odrębny wpis. Haul będzie mieszany, pojawią się także pędzle :)
Moje zamówienie:



  • Już nie od dzisiaj wiadomo, że uwielbiam lakiery do paznokci od Avon, uwielbiam za to, że są trwałe, mają odpowiednie pędzelki, bardzo duży wybór kolorów i choć cena dla niektórych może wydawać się niezbyt niska to jakość i wydajność idą w parze. Ja wybrałam następujące kolory: Fabulous i Berry Nutty.

  • lubię też pędzle z tej firmy i tym razem zamówiłam sobie pędzel na nakładania różu. Pędzel posiada bardzo miękkie i syntetyczne włosie, rączka w kolorze czarnego matu, eleganckie i minimalne.

  • nie mogło zabraknąć kosmetyku dla moje dziecka, czyli mgiełka w sprayu dla łatwego rozczesywania włosów Mango. Świetny kosmetyk, zapach idealnie oddany, atomizer świetnie rozpyla odżywkę.

  • świetna maseczka do dłoni i stóp z parafiną, więc jak ktoś nie toleruje parafiny to nic z tego :) ja ją lubię i krzywdy mi nie robi :)

  • skusiłam się na krem do rąk z olejkiem kokosowym ze względu na moja miłość do zapachów tropikalnych, w tym i do kokosa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz