8.23.2016

Testowanie nowych produktów - Dove, Bielenda, Loreal Paris

Po dość długiej przerwie na blogu powracam z wielkim testowaniem nowych dla mnie produktów. Udało mi się znaleźć w gronie testerek kilku firm, a mianowicie Bielenda, Dove i Loreal Paris. Te kosmetyki są dla mnie nowe i ciekawe.
Może zacznę od pierwszej przesyłki, która zawierała kosmetyki Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture. W zestawie znalazły się szampon i odżywka do włosów, które są przeznaczone do włosów cienkich i pozbawionych objętości. Idealny duet dla mnie :) Już dawno chciałam je wypróbować i teraz mam możliwość dzięki Wizaż.pl


Kolejna przesyłka również jest od Wizaż.pl i tym razem jest to rozświetlacz marki Loreal Paris True Match Highlight. Rozświetlacz jest konsystencji pudru w kamieniu. Kosmetyk ma praktyczne opakowanie, zawiera lusterko i pędzelek. Ogólnie lubię tę linię Loreal Paris, szczególnie podkłady i mam nadzieję, że ten rozświetlacz równie dobrze się sprawdzi.




I ostatni kosmetyk to Witaminowy olejek pod prysznic z mikrogranułkami nawilżający Bielenda. Żel faktycznie zawiera mikrogranułki i pęcherzyki, które są widoczne już przez opakowanie. Zawiera mleczko pszczele , witaminę E i frangipani. Ogólnie lubię kosmetyki Bielendy i mam nadzieję, że ten również się sprawdzi i będzie faktycznie nawilżać skórę.


Mam nadzieję, że te kosmetyki spełnią moje oczekiwania i zagoszczą na dłużej w mojej łazience. A już w kolejnym poście test Lenora.
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz