8.29.2016

Lenor Unstoppables


Ostatnio dostałam się do kampanii Lenora. Testować będę nowość na naszym rynku, czyli kapsułki Unstoppables. Mi w udziale przypadły te o zapachu fresh, czyli mówiąc po polsku zapach świeżości :)



Paczkę odebrała sąsiadka, ponieważ mnie nie było ale gdy już ją otrzymałam to z chęcią otworzyłam i mogłam cieszyć się pięknym zapachem. Paczka ambasadora to:  1 opakowanie perełek zapachowych Lenor Unstopppables Fresh, przewodnik projektu,książeczka z badaniem opinii, czyli mówiąc krótko ankiety da naszych respondentów oraz 15 próbek, które mam do rozdania oraz tyle samo ulotek dołączonych do kapsułek.
Jeszcze cieplutka paczka ambasadora
Pierwszy do testowania chętny był syn
Producent w przewodniku projektu zapewnia o długotrwałym, intensywnym zapachu kapsułek aż do 12 tygodni. Gwarantuje także, że kapsułki nadają się do każdego typu tkanin. Lenor wypuścił na rynek trzy wersje zapachowe. Fresh, którą ja testuję, Bliss oraz Lavish.
Jak dozować produkt? Według zaleceń należy kapsułki wsypać do bębna pralki a proszek lub inny środek piorący wraz z płynem do płukania standardowo do szuflady pralki. Ktoś zapyta jak kapsułki to po co płyn do płukania. A dlatego, że Lenor Unstoppables nie zawierają środków zmiękczających tkaniny.
 Pełnowartościowy produkt dla mnie
 ankiety 
 Pakiet, który trafi do moich znajomych

To tyle ogólnych informacji o produkcie. A teraz poznajcie moją opinię :)
Bardzo się cieszę, że dostałam do testów akurat ten zapach. Kojarzy on mi się z moim domem rodzinnym i praniem, które zawsze pachniało w domu właśnie tak samo jak te kapsułki.
Jeśli chodzi o trwałość zapachu. Pudełko w którym dostałam przesyłkę pachnie dość intensywnie a co z praniem? Postanowiłam iść na całość i uprałam z kapsułkami elementy wózka mojego dziecka, te które oczywiści da się zdemontować i powiem wam, że póki co działa :)

Na początku nie czułam tego zapachu. pomyślałam ale szit ale gdy wózek złożyłam ponownie i powoziłam w nim dziecko parę dni to nawet czuję ten zapach świeżości. Dziś nawet jak wzięłam małą na ręce to pachniała jej główka, ponieważ poduszka na której leży też została potraktowana kapsułkami. Faje jest to, że produkt nie uczula i faktycznie nadaje się do rożnych tkanin.
Jak oceniam produkt? Daję mu 10/10 bo dla mnie faktycznie zapach jest trwały, aplikacja jest wygodna, kapsułki świetnie rozpuszczają się podczas prania- nie zostawiają zacieków, faktycznie nadają się do rożnych tkanin.
Garść zapachów do rozdania
Ja polecam je wszystkim, którzy lubią, aby ich pranie pachniało intensywnie długo.
kaśku

2 komentarze:

  1. Rownież testujemy Perełki.Jednak wiekszosc osob, ktore wypróbowało próbki stwierdziło, ze produkt jest zbyt drogi.I o ile faktycznie pachnie wyjatkowo wyraźnie to mało kogo stac jest na ich zakup.Tym bardziej gdy pranie robi ktoś codziennie.Ja zas mysle, ze raz na jakis czas pozwole sobie na ten luxus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cena jest trochę wysoka, ale myślę, że z czasem zmaleje lub trzeba czekać na promocje :)

    OdpowiedzUsuń