7.19.2018

Test nowości

Dzisiaj mam do pokazania kilka produktów do testów. Marki znane i popularne, które ostatnio dość często wypuszczają na rynek kosmetyczny swoje nowości. 
1. Przesyłka od Rexony była bardzo fajnie zapakowana, gdyż dotychczas kosmetyki przychodziły w zwykłym szarym pudełku :) teraz bardziej się przyłożyli. Do testów są przeznaczone dwa produkty i są to antyperspiranty męski i damski, duet dla par bądź małżeństw :) męski zapach jest wręcz idealny :)super się komponują, a zresztą ta marka jest moją ulubioną wśród antyperspirantów.



2. Musy do ciała, tak bardzo ostatnio popularne kosmetyki myjące. Jeden dostał się i mnie, bo ja do tej pory nie używałam takich produktów do ciała. Zapach wakacyjny, wygodne opakowanie a więcej w denku :) Tutaj muszę przyznać, że również ładnie zapakowali kosmetyk. Zapomniałabym powiedzieć, że ten mus jest od Nivea :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz