1.21.2015

Coś dla ciała

Nowy rok to szansa na nowe postanowienia. Ja zdradzę Wam dziś sekret, dzięki któremu można stracić parę kilogramów i odzyskać piękną sylwetkę. Trzeba pamiętać, że 70% to dieta a tylko 30 % to ćwiczenia. Niemniej jednak bez ćwiczeń nasze ciało się nie wyrzeźbi. Może pięknej sylwetki nie posiadam, ale po ćwiczeniach  świetnie  się czuję. Codziennie biegam około 5 km, dzięki czemu od pewnego czasu waga stoi w miejscu, choć przy moim obżarstwie powinna iść w górę :)
Chciałabym napisać dziś o zestawie ćwiczeń, dzięki którym zrzuciłam w ciągu miesiąca 3 kg. Było to wyzwanie z moją ulubioną telewizyjną trenerką Jillian Michaels.


Program, o którym zapewne nie jedna z Was słyszała to 30 Day Shred. Program składa się z trzech etapów, każdy po 10 dni. Ćwiczenia trwają około 30 minut. Teoretycznie nie wolno przerywać treningów, ale ja robiłam parę razy shared`a i raz zrobiłam go w ciągu tych 30 dni :)


Levele: każdy level to inny stopień trudności. Jedni uważają, że pierwszy i drugi są trudne, a trzeci już łatwy. Może to wynikać z tego, że na początku jesteśmy mało roztrenowani. Mi po pierwszym dniu pierwszego levelu towarzyszyły mega zakwasy, ale gdy podchodziłam do shareda już drugi raz to ćwiczenia stanowiły dla mnie bajkę :) Każda seria ćwiczeń składa się z 3 obwodów. Każdy obwód to 3 minuty ćwiczeń siłowych, 2 minuty cardio i 1 minuta abs, czyli ćwiczeń na brzuch. 


Fajne z ćwiczeniami z Jilian jest to, że kobieta ma powera. Nie jestem przeciwniczką pani Chodakowskiej, ale gdy próbowałam z nią ćwiczyć to myślałam, że mnie coś trafi taka była mdła i nudna. Jej głos i motywacja działały na mnie uspokajająco. 
Co jest nam potrzebne do ćwiczeń? Jakieś obciążenie. Ja zakupiłam 1,5 kg hantelki, ale wystarczą butelki z wodą, taką litrową na początek. Mata, jeśli ktoś nie ma dywanu, ja na panelach bez dywanu się ślizgałam, więc albo na dywanie, albo na karimacie. Frotki do wycierania potu lub ręcznik, bo leje się z człowieka na początku strumieniem. Czas, bo po ćwiczeniach trzeba się umyć, a raczej brać prysznic, żeby komuś nie przyszło do głowy, żeby się nie ogarnąć :)
Gdzie znajdziemy programy Jilian Michaels? Na YT oraz czasami w gazetach. Ja jeden program znalazłam w sklepie wszystko po 4 zł za 99 gr. Najczęściej jednak to YT ma najwięcej playlist z ćwiczeniami. 
Dużo efektów i porad jak ćwiczyć znajdziecie oczywiście na forach, tutaj link do jednego z nich: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=336613.









Na koniec oczywiście linki do ćwiczeń:
Level pierwszy: https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

ZACHĘCAM DO ĆWICZEŃ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz