1.27.2015

Balsam odżywczy z olejkiem arganowym i kwiatem pomarańczy

Balsam do ciała na półce z kosmetykami dzisiaj to nie nowość. Każda kobieta go ma i każda ma swój ulubiony. Ja nie mam jednego ulubionego, bo lubię nowości, więc staram się próbować różnych, ale są też takie, do których nie chcę wracać.
Pewnego razu postanowiłam spróbować nowości. Zamówiłam sobie balsam z olejkiem arganowym i kwiatem pomarańczy, bo olejek arganowy ostatnio jest rozpowszechniony i modny :), więc postanowiłam, że i ja go spróbuję. Wybór padł na firmę Yves Rocher


Pierwsze moje wrażenie po otworzeniu pudełeczka nie było pozytywne. Nie spodobał mi się zapach, był dość mocny, taki męski. Nie lubię takich zapachów, więc zamknęłam i odłożyłam na jakiś czas, ale postanowiłam spróbować ponownie. Przezwyciężyłam niechęć do zapachu i użyłam go. Efekt był zdumiewający. Skóra od razu była nawilżona, delikatna i przyjemna w dotyku. Podczas smarowania czuć orzeźwienie, co jest niezwykle ważne podczas upałów, więc jest idealny na letnie dni, ale i nie tylko. Efekt nawilżenia jest długotrwały, bo nie używam go codziennie, a skóra nadal jest nawilżona i miękka. I pomimo tego, że zapach mi się nie podoba to używam go, bo ważny jest efekt po zastosowaniu. 
Konsystencja balsamu jest lekka, łatwo się nanosi i szybko się wchłania w skórę ciała. Uwaga producent podaje, że nie wolno go stosować na twarzy.



Do tego balsamu można również dokupić inne produkty z tej linii, wtedy efekt zapewne będzie jeszcze lepszy. Cena nie jest najniższa, ale też i nie najwyższa :) Pudełeczko o pojemności 150 ml kosztuje różnie, najczęściej ponad 40 zł.


 Polecam ten produkt szczególnie osobom, które mają suchą skórę. Myślę, że na pewno pomoże i sprawdzi się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz