1.25.2015

Obsession Night


Witam wszystkich!

Post o perfumach Calvina Kleina już pojawił się na naszym blogu. Kasia pisała o Euforii, a ja napisze o moim ulubionym zapachu tego producenta. A chodzi mi o Obsession Night. Uwielbiam ten zapach i jak się tylko skończy to kupuję następną buteleczkę albo czekam aż dostanę je w prezencie :)

Opinie na temat tej wody perfumowanej są naprawdę różne. Dużo osób uważa ten zapach za mocny, który podchodzi pod męski zapach. Ja tak nie uważam. Dla mnie to kwiatowy i subtelny zapach, idealny na każdą okazję. Zapach długo utrzymuje się na skórze i ubraniach. Na portalu Wizaż.pl znalazłam pełną nutę zapachową: "bergamotka, gorzka pomarańcza, mandarynka, białe kwiaty, dzięgiel, gardenia, róża, konwalia, jaśmin, wanilia, bób Tonka, ambra, poziewnik polny, drzewo sandałowe, drzewo kaszmirowe".  Ja osobiście najbardziej wyczuwam konwalię i jaśmin". 


Cena ostatnio jest naprawdę niska, kiedyś były droższe. Osobiście kupuję buteleczkę o pojemności 100 ml, ale są dostępne i mniejsze. Ja zapłaciłam 130 zł w drogerii Super-Pharm, więc naprawdę przystępna. 
Polecam spróbować ten zapach, a być może zagości on i na Waszych półkach :)

Tatiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz