10.14.2015

Kampania Vizira z everydayme.pl

Kiedyś pisałam wam o stronie streetcom.pl. Takich portali, gdzie możecie testować różne produkty jest wiele. Dziś chciałabym pochwalić się moim udziałem w kampanii Vizir`a na stronie everydayme.pl. Jej zasada działania jest podobna do streetcomu. W sumie jest to moja pierwsza kampania na tej stronie. O działaniu strony napisze w innym wpisie a dziś chcę skupić się na kampanii.
Po wypełnieniu ankiety parę dni później dostałam e-maila z zaproszeniem do udziału w testowaniu produktów. Kurier w ciągu tygodnia po e-mailu przywiózł paczkę w której znalazły się elegancko zapakowane kapsułki dla znajomych sztuk 25 i  jedno opakowanie dla mnie z kapsułkami sztuk 17 :P
Paczka ambasadora zawierała także przewodnik dla mnie i ulotki dla znajomych oraz książeczkę z badaniem opinii.
A jaki jest sam produkt? Ja sobie chwalę. Dla mnie kapsułki mają same plusy.

  • Pięknie pachną. W całym mieszkaniu unosił się zapach świeżego prania, dla mnie to oznaka czystości i ładu.Oczywiście aromat świeżego prania utrzymuję się długo ja jeszcze prasując pranie parę dni później czułam ten zapach.
  •  Jeśli chodzi o skuteczność prania. Wszystkie ubrania, które były zabrudzone się doprały. Uwierzcie mi mam przedszkolaka i niektóre zabrudzenia są dość trudne do usunięcia. Tutaj wszystko się ładnie doprało
  • Dozowanie produktu też jest dziecinnie proste. Wrzucasz kapsułkę do bębna a później na to pranie, ustawiasz program i go :)
  • Oczywiście produkt składa się z trzech "elementów" czyli mamy wszystko w jednym. Pranie, usuwanie plam i nadawanie blasku kolorom. Ot co proste :) 
  • Kapsułki nadają się do białego  i kolorowego prania a do tego można prac w bardzo niskich lub wysokich temperaturach
  • Dla mnie istotne było też to, że naprawdę taka mała kapsułka uprała całą pralkę, czyli jest wydajna. Producent zapewnia, że jedna potrafi wyprać aż 5 kg prania.
Kapsułki Vizir Go Pods, bo taka jest ich pełna nazwa jest dostępny w trzech wariantach: Alpine Fresh, Sensitive Clothes i Touch of Lenor Freshness. Opakowania dostępne w sprzedaży zawierają dla  Alpine Fresh 15, 32 lub 38 kapsułek. Sensitive Clothes 15, 32, 38 kapsułek i Touch of Lenor Freshness 17, 34 i 42.




Osobiście słyszałam kiedyś, że Vizir ma fajne produkty ale nie było mi z nimi po drodze. Dziś z pewnością sama polecam kapsułki i zachęcam do odwiedzenia everydayme.pl. 


Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz