10.27.2015

Kampania ambasadorska Dr Gerard - Streetcom

Jakoś ostatnio portale z kampaniami ambasadorskimi nas rozpieszczają :) W poprzednim poście Kaśku pisała o kampanii Vizir Go, a ja miałam szczęście i dostałam pełną paczkę, wypchaną aż po brzegi, słodyczy znanej i lubianej marki Dr Gerard


Jak już wcześniej wspomniałam paczka była dość duża i zawiera wiele rodzai słodycze poczynając od klasycznych a kończąc na fit :)to coś na zimne dni :) 


W paczce się znalazły następujące produkty:

  • pryncypałki
  • pryncy torcik
  • mafijne
  • maltikeks
  • rurki zebra
  • pasja kokos
  • kremisie
  • wit am.

Jak sami widzicie trochę tego jest, jedne dobrze znane, a niektóre spróbuję po raz pierwszy. Wśród tych słodyczy znalazły się również moje ulubieńcy, tzn. Pasja kokosowa - nie jadłam lepszych ciasteczek, a także najlepsze wafelki, które chyba każdy zna, czyli Pryncypalki czekoladowe. Będzie to dobra okazja na spotkanie z przyjaciółkami i dziećmi, myślę, że ci ostatni bardziej się ucieszą :)

Na stronie http://drgerard.eu/przepisy znajdziecie ciekawe i pomysłowe przepisy na każdą okazję, kiedy ktoś nas zaskoczy albo na dłuższe przygotowania. 

W następnym poście również coś o testowaniu :)

T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz