11.16.2015

Promocje -49% w Rossmanie

Promocje zawsze kusiły i zapewne nadal będą kusić :) choć co niektórzy uważają te promocje za obłęd i niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Wiadomo, że każdy może sobie w takich drogeriach sprawdzić kosmetyk i kupić taki jaki był przez nikogo nieużywany, przecież to widać jakie kosmetyki są otworzone, a które nie... Ale do dzieła :) ja również z promocji skorzystałam i jestem bardzo zadowolona, bo niektóre kosmetyki są dla mnie nowością, które obecnie testuję. 
Jak wiadomo były trzy tury. Tym razem skorzystałam ze wszystkich trzech, bo akurat miałam potrzebę kupienia nowych kosmetyków. Niektóre wcześniej chciałam wypróbować, ale były za drogie a w takiej promocji mogłam sobie kupić więcej za mniej :)Starałam się zaopatrzyć raczej w te droższe kosmetyki, mówię tutaj o Bourjois, Loreal, Revlon, Rimmel...
Jak się będą sprawdzać opiszę w następnych postach. Również planuję zrobić porównanie niektórych rzeczy. Zobaczymy jak wypadną takie testy. A  tymczasem pokażę Wam moje nowe nabytki :)




Zapewne sporo osób skorzystało z takich promocji, bo szkoda jednak byłoby nie skorzystać :)więc pochwalcie się swoimi nabytkami :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz