11.03.2015

Kampania z Everydayme.pl - Odżywka w piance Pantene Pro-V

Tak jak i obiecałam kolejny post z kampanią, w której można było przetestować nową odżywkę do włosów w piance marki Pantene. Dla mnie to zupełna nowość, choć użytkowanie przypomina nakładanie zwykłej pianki do włosów :)
Kampania była dostępna na portalu Everydayme.pl. Ja już przetestowałam jedną odżywkę i szampon, który był dołączony do zestawu. Fajnie, że ktoś o nim pomyślał, bo jednak z nim efekt jest lepszy i bardziej widoczny.


Paczka ambasadorki zawierała:

  • szampon intensywna regeneracja,
  • odżywka w piance większa objętość,
  • odzywka w piance aqua light,
  • odżywka w piance intensywna regeneracja,
  • odżywka w piance lśniący kolor,
  • próbki odżywek do rozdania,
  • broszurki.
Paczka imponująca, nowość na rynku. Osobiście zaczęłam testować odżywkę w piance większa objętość, ponieważ moje włosy są cienki i jest ich mało. Powiem tak, objętości większej nie mam, ale moje włosy zyskały piękny i lśniący kolor, są miłe w dotyku, wyglądają na zdrowsze, są lekkie, łatwo się je rozczesuje. No same plusy, oprócz tej objętości :) Jestem ciekawa jak sprawdzą się pozostałe produkty, mam nadzieję, że spodobają mi się jak i ta. 






Z szamponu też jestem zadowolona. Chyba pierwsze co podbiło moje serce to był zapach. On jest nieziemski, wręcz idealny. Długo się utrzymuje na włosach, regeneruje i odżywia je, wraz z odżywką tworzą świetny duet. 
Polecam, szczególnie, że teraz te produkty są dostępne w promocyjnych cenach w Rossmanie.

T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz