11.18.2016

Co można dostać w Internecie.

W sieci jest mnóstwo stron, które oferują nam darmowe próbki. Każdy producent poprzez takie drobne upominki robi sobie niezły marketing. Do mnie ostatnio przyszło parę listów poleconych własnie z takowymi rzeczami.
Jako matka polka :) ostatnio miałam manię rejestrowania się na różnych stronach dotyczących dzieciaczków. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkie produkty oferowane przez wielkie koncerny nadają się do spożycia dla dzieci ale często i gęsto dostajemy od nich jakieś firmowe gadżety.
Kiedyś pisałam o bebiko tutaj. Dziś o dwóch paczkach, które zawsze przychodzą kiedy człowiek o nich zapomina. Niestety czas oczekiwania na próbki i gadżety jest mega długi.

Pierwsza paczka jest od firmy Hipp. Lubię tą markę. Mają dobre kosmetyki dla dzieci i podobnie jest z produktami spożywczymi. Wiadomo ideały nie istnieją ale uwierzcie mi są na rynku słabej jakości rzeczy dla dzieci ale Hipp się do nich na szczęce nie zalicza. 
Co było w paczce?


  • kupony zniżkowe na produkty Hippa w Rossmannie
  • przewodnik po produktach
  • słoiczek z daniem po 4 miesiącu 
  • łyżeczka

Jedynym co nie spodobało mi się i nadal nie podoba u producentów żywności dla dzieci jest to, że kasa jest ważniejsza niż zdrowie dzieci i na wielu słoiczkach pisze po 4 miesiącu. Otóż wytyczne WHO zalecają bez względu na rodzaj karmienia rozszerzanie diety PO 6 MIESIĄCU. Badania przeprowadzone wskazują, że do 6 miesiąca układ pokarmowy dziecka jest nie dostosowany.  Mój słoik oczywiście jest po 4 miesiącu ale ja póki mała nie skończy pół roku nic jej podawać nie będę :)



Drugim paczką była koperta pełna próbek od firmy Equilibra. Brałam tam udział w konkursie na testera produktów no niestety nie udało się ale firma stanęła na wysokości zadania i każdy uczestnik dostał paczkę z próbkami. Taka polityka firmy na pewno przyniesie im zyski. POki co jeszcze nie testowałam produktów, bo nie miałam okazji ale niebawem się skuszę, bo akurat dostałam to czego potrzebuje kobieta po ciąży.
  • szampony przeciw wypadaniu włosów
  • antycelulitowe błoto termalne
  • dermo żel aloesowy
  • kojącą emulsje z tlenkiem cynku dla dzieci
  • katalog na rok 2016
  • gumkę do włosów
  • olejek do ciała

Jestem zadowolona z tej przesyłki marka reklamuje się jako firma, która w 99% uzywa tylko naturalnych składników. Przyglądając się składom na próbkach z pewnością są krótkie i pochodzą z natury :)

Większość darmowych produktów produktów oraz konkursów w których można wygrać testowanie danej rzeczy znajdziecie na bardzo fajnej stronie http://bezplatnie24.com.pl/. Polecam ją często obserwować. 
Kaśku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz