11.25.2016

Haul kosmetyczny - Hebe, Super-Pharm

Od czasu do czasu mam możliwość zrobienia zakupów w drogerii Hebe, która niestety nie mieści się w każdym mieście, więc dostęp do niej mam bardzo ograniczony. Osobiście lubię oferty promocyjne jakie oferuje ta drogeria. Tak było i tym razem, choć postawiłam bardziej na pielęgnację twarzy i popełniłam swoje zapasy maseczek, który się niestety już kończyły :)

Tym razem sobie kupiłam:


  • skorzystałam z bardzo dobrej ceny i kupiłam swoje ulubione serum Bielenda Skin Clinic Professional Aktywne Serum Korygujące na dzień i na noc o poj. 30 ml. Uważam, że jest bardzo dobre, ale trzeba go szybko zużyć. Kosztowało 12,99.

  • maseczkę w saszetce, która ma wygodne zamknięcie i dla mnie jest to bardzo higieniczne rozwiązanie. Maseczka do twarzy Perfecta Beauty Sleep Mask Maska na dobranoc nawilżająca. Ma dużą pojemność, więc na długo mi wystarczy. Kosztowała 6,99.

  • i kolejna maseczka na dobranoc Perfecta Beauty Elixir na krókie noce, maseczka regenerująca, którą kupiłam, aby używać po ciężkim i męczącym dniu, żeby przynieść ukojenie. Kosztowała 6,99.

  • następna maseczka jest w płachcie LomiLomi Aloes maska nawilżająca, nie była droga i kosztowała 4,99.

  • z firmą AA nie miałam żadnych kosmetyków i dlatego postanowiłam wypróbować maseczkę regenerująco-odżywczą AA Technologia Wieku. Cena 1,89.

Kolejna ulubiona przeze mnie drogeria to Super-Pharm, do której jeżdżę tak samo jak i do poprzedniej. Uważam, że tam można zrobić fajne zakupy z odpowiednimi cenami na droższe kosmetyki.

Kupiłam sobie:


  • krem zapobiegający rozstępom Pharmaceris Macierzyństwo, który kosztuje tam 29,99  i według mnie sprawdza się on na 5 :)to już moje kolejne opakowanie.

  • i oczywiście jak zawsze suchy szampon Batiste o nowym dla mnie zapachu Fresh, który kosztował 11,99.

  • kupiłam coś dla dziecka, bo była promocja -20%, czyli Ziajka płyn do kąpieli dla dzieci i niemowląt natłuszczający. cena 8,90.

  • z tej samej serii kupiłam zestaw, w skład którego wchodzą Ziajka Żel do mycia ciała i włosów dla dzieci oraz Ziajka Pasta do zębów dla dzieci bez fluoru z xylitolem. Zestaw kosztował 5,75, więc naprawdę się opłacało.


To wszystkie moje zakupy, a czy mi się sprawdzą kosmetyki to już będzie wiadomo w denku :)które już niebawem, może niekoniecznie z tymi produktami :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz