3.30.2015

Wiosenne przebudzenie

Witam Was serdecznie w tym wiosennym klimacie. Jesteśmy tuż przed Wielkanocą, więc chciałabym podzielić się z Wami fajnymi inspiracjami, które znalazłam w Internecie.
Po pierwsze pisanki. Najłatwiej zrobić wydmuszki i użyć barwników, ale można także samemu przygotować z łupin cebuli czy buraka kolor jaki się chce. Można także przygotować jajko wielkanocne na styropianie i użyć do jego ozdoby naklejek bądź materiałów.




Po drugie ozdoby na okna. Bardziej ozdabiamy okna na Boże Narodzenie, ja jednak tez lubię mieć jakiś akcent wiosenno-wielkanocny także podczas świąt Wielkiej Nocy.



No i oczywiście dekoracje na stół, stroiki. Tutaj znalazłam parę fajnych inspiracji na ozdobę stołu lub pomieszczeń gościnnych. Uwielbiam proste nakrycia stołów z kolorem przewodnim. Bardzo podoba mi się połączenie zieleni i fioletu. Tutaj przedstawiam kilka inspiracji.






Oczywiście detale tworzą klimat, także warto o nich pamiętać.









Mam nadzieję, że trochę Was zachęciłam, aby przyozdobić swój dom na święta. Z pewnością każdy z was ma jakieś wstążeczki, kolorowe papiery, przy pieczeniu ciast i pasztetów z pewnością zostaną wam skorupki. Warto to wykorzystać!
Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz