4.27.2015

Bonito.pl - internetowa księgarnia

Witam wszystkich! Dzisiaj opowiem Wam o mojej ulubionej księgarni internetowej Bonito.pl. Znalazłam ją przez przypadek podczas poszukiwania książki. Jak na razie jestem z niej zadowolona i w razie potrzeby zawsze zamawiam książki z tej księgarni


Ostatnio przestałam korzystać z bibliotek, gdyż ich zasoby, na chwilę obecną, są według mnie ubogie... Wydaje mi się, że nie idą z biegiem czasu, nie nadążają za ilością wydawanych książek. Oczywiście, jak każdy lubię sięgać po nowości, dlatego postanowiłam je kupować, ale oczywiście w rozsądnych cenach :)

Dlaczego warto korzystać z internetowej księgarni Bonito.pl:
  • podoba mi się przejrzystość strony internetowej,
  • duży wybór książek w przeróżnych kategoriach, myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie, 
  • nowości rynkowe są pokazane na stronie głównej,
  • atrakcyjne ceny, naprawdę niskie,
  • szybka dostawa, 
  • duży wybór opcji dostaw,
  • szybka realizacja zamówień,
  • dostępna jest wyszukiwarka, która pomoże w wyszukiwaniu tytułu lub autora poszukiwanej książki,
  • częste wyprzedaże, mam wrażenie, że są codziennie :),
  • możliwa sprzedaż hurtowa,
  • możliwość skorzystania z bonów promocyjnych i rabatów,
  • o większych wyprzedażach księgarnia powiadamia za pomocą e-maila.
Osobiście polecam ją, ja jeszcze się na niej nie zawiodłam i mam nadzieję, że tak się nie stanie :)

Tatiana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz