4.14.2015

Lulek TV - dziecięca telewizja

Każda matka próbuje urozmaicić życie swego maluszka. Szukamy różnych sposobów zaczynając od czytania bajek. Ale bajki maluszki lubią oglądać. Małe dzieci, które uwielbiają jaskrawe kolory i dźwięki muzyczne myślę, że polubią dziecięcą telewizję Lulek.tv. Ja na nią trafiłam na kanale Youtube.com przy okazji szukania bajek dla swojej córeczki. Bajki przypadły jej do gustu i już od ponad roku ogląda je codziennie, oczywiście w rozsądnej ilości :) Słuchając je powtarza niektóre słówka, tańczy albo śpiewa, więc jest to świetna i rozwijająca zabawa dla dziecka.


Na tym kanale każdy znajdzie bardzo znane polskie piosenki dla dzieci zrobione jako bajki, więc można i słuchać i oglądać. Osobiście też wolę słuchać na lulku niż na innych kanałach, jak dla mnie głosy są przyjemniejsze dla ucha. Jest jeden minus - mało trochę tych piosenek :)Można obejrzeć również filmy edukacyjne z piosenkami.

Lulek.tv to także gry i zabawy, moje dziecko jest jeszcze za małe na nie, ale z tego co ja widziałam są to bezpieczne gry. Jest również opcja z karaoke, myślę że świetna zabawa dla większych maluszków. 






Osobiście polecam jako rodzic. Mam nadzieję, że spodoba się i Waszym dzieciom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz