4.18.2015

Streetcom

*

Dziś chciałabym podzielić się z wami moją współpracą ze Streetcom.pl. Czym jest Streetcom.pl? To społeczność złożona z prawie 300 000 konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym bądź w internecie. 

Co zrobić, żeby zostać ambasadorem? Wystarczy założyć konto i wysłać zgodę na wykorzystanie danych oraz potwierdzających wasz adres a później czekać na kampanie. Ja konto mam już od ponad 3 lat i gdy zaczynałam swoja przygodę z tym portalem, to obowiązywały trochę inne zasady. Obecnie za wypełnianie ankiet, udostępnianie na waszych portalach społecznościowych różnych informacji o produktach oraz ogólnej aktywności na koncie dostajecie punkty, które możecie zamieniać na udział w kampaniach, jeśli nie dostaliście się do żadnej.





Jak dostać się do kampanii? Wystarczy na swoim koncie uzupełnić ankietę lub ankiety i cierpliwie czekać na potwierdzenie, że to was wybrano do testowania danego produktu. 
Na czym polega kampania? Ja byłam w sumie w trzech kampaniach. Testowałam kaszki Nestle  dla dzieci, piwo Somersby oraz Lego duplo. Kiedy stajecie się ekspertami danej kampanii to ważne jest, abyście rekomendowali wśród znajomych i rodziny produkty, które dostaniecie. Zazwyczaj dostaje się paczkę z próbkami- sztuk około 20-25, ulotki, broszurkę z instrukcjami jak postępować, aby dobrze zarekomendować produkt, pełnowartościowy produkt dla eksperta oraz gadżety, np. smycze, otwieracze itd...
 *
 *
*zdjęcia pożyczone 

Ważne jest, żeby opinie wśród waszego otoczenia zapamiętać, ponieważ musicie raportować to później na waszym koncie. Im lepsze raporty i im więcej osób spotka się z waszą rekomendacją danego produktu, tym większa szansa na kolejne kampanie. Czasami proszą was o email do znajomych w celu potwierdzenia czy aby na pewno testowali dany produkt. Ja musiałam po piwie gdzieś zawalić bo od dwóch lat cisza :). 
Jak mi się współpracuje z portalem? Fajna sprawa, bo można testować produkty nowe, wchodzące dopiero na rynek. Kampanie dobierane są według waszych upodobań więc z pewnością nie dostaniecie czegoś czego nie będziecie mogli sprawdzić. Jedynym minusem jest czas oczekiwania na kampanie, ale nie tylko ja się na to skarżę. Na ich fanpagu na Facebooku wielu ludzi się na to denerwuje. Ogólnie jednak polecam. Są jasne zasady, jest coraz więcej ankiet, kampanii, wiec z pewnością można trafić i rekomendować jakiś fajny produkt. W niedalekiej przyszłości postaram się opisać wam tez inne portale, które zajmują się marketingiem szeptanym i z których korzystam.
Kaśku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz