5.03.2015

Ciąg dalszy zakupów

Kasia w poprzednim poście napisała o swoich "zdobyczach" :) i promocjach w niektórych drogeriach, więc ja pochwalę się swoimi, bo nie skorzystać z promocji rossmanowych byłoby "grzechem" :) Ja za bardzo nie zaszalałam, bo jednak czekam na trzecią część promocji -49%, jakoś ta ostatnia według mnie jest najlepsza i najbardziej kusząca. 



W promocji -49% kupiłam tylko dwie rzeczy. Po pierwsze cienie do powiek firmy Wibo QUATTRO, czyli poczwórne. Kupiłam je ze względu na cenę i na dwa kolory, które mnie zainteresowały,  a wcześniej takich nie używałam, czyli złoty i fioletowy. Kosztowały zaledwie 5,39 po promocji. Po drugie konturówka do powiek również firmy Wibo. Kolor popielaty, czyli jak dla mnie idealny, bo czarny jest dla mnie za ciemny. Też niedużo kosztowała, bo 2,30.



Kolejna rzecz, która mi się przyda, aczkolwiek jeszcze nie wiem co z nią zrobię :) to Chrupiąca sałatka firmy Bakalland, czyli mix prażonych pestek dyni, słonecznika i pinii. Też była w promocji i kupiłam ją za 4,19. Coś na pewno wymyślę, aby ją wykorzystać :)


Polecam również antyperspiranty firmy Rexona, które również znajdziemy w ofercie promocyjnej Rossmanna. Są dostępne różne rodzaje, więc każda dobierze coś dla siebie albo kupi swój ulubiony :) Cena 6,99. 


 Kto jeszcze nie skorzystał to ma czas do 05 maja, aby uzupełnić swą kosmetyczkę :)
Tatiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz