5.16.2015

Toluna.com

Dzisiejszy post będzie dotyczyć portalu Toluna.com. Ja natknęłam się na niego zupełnie przez przypadek, ale nie żałuję, że założyłam tam konto. 


Odwiedzam tolunę prawie codziennie. A dlaczego? Ponieważ niesie wiele korzyści. Po pierwsze portal daje możliwość przetestowania różnych produktów, naprawdę różnych :) Przy okazji można zobaczyć jakie produkty są następne w kolejce testowania.


Po drugie na tolunie przeważnie uzupełnia się ankiety, które są płatne. Za wypełnienie takiej ankiety dostajemy punkty, które potem możemy wymienić na nagrody lub na karty podarunkowe do wybranych sklepów. I tutaj mała uwaga, ankiety są dostępne dla niektórych grup, zasady są zawsze inne, ale jakoś mi się udaje je wypełniać dość często :)


Po trzecie toluna to nie tylko portal, na którym można zarobić lub przetestować jakiś produkt, ale to także społeczność. Można tworzyć swoje treści, dyskusje, tematy, aby inni użytkownicy mogli komentować czy udzielać rad. Za zamieszczenie swojej treści i za komentowanie treści innych użytkowników również można dostać punkty, ale nie zawsze.

Ja swoją nagrodę za wypełnienie ankiet już dostałam. Swoje 50000 punktów wymieniłam na kartę podarunkową do Tesco w kwocie 50 zł. Zresztą już zrobiłam z nią zakupy. I proszę się nie zrażać ilością punktów, bo za jedną ankietę można dostać 2000 lub więcej punktów, to zależy od ilości poświęconego czasu na nią (informacja, która dotyczy czasu jest zawsze na początku ankiety).


Miałam okazję przetestować produkt z toluny. Były to cienie do powiek firmy Nivea, w zamian miałam tylko wypełnić ankietę z moją opinią. Co zajęło mi chwilę, gdyż wcześniej dostałam pytania, które mi ułatwiły sporządzenie opinii.
Polecam, skorzystajcie :) szczególnie polecam dla osób, które mają dużo czasu i nie wiedzą jak wykorzystać swój wolny czas :)

Tatiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz