5.13.2015

Zakupowe łowy.

Czasami wypad do Biedronki może obfitować w fajne zakupy. Wyszłam po dwukomorowe wiaderko firmy Curver a przytargałam jeszcze pięć kosmetyczek za 7,99. Lubię takie wypady. 
Kosmetyczki mają fajne połączenie kolorów do tego mają różne kształty. Są dwa piórniki, dwa "kuferki" jeden duży, drugi trochę mniejszy i do tego malutka saszetka, np.: na dokumenty. W mojej Biedronce były one na wyprzedaży, nie pamiętam jaka była ich cena początkowa, ale myślę, że warto. Były jeszcze inne wzory i kolory. 


Głownym zakupem, po który poszłam było dwukomorowe wiadro firmy Curver. Były dwa rodzaje. Niestety w mojej Biedronce zostały te mniejsze, ale i tak jestem zadowolona. Miałam teraz wymianę drzwi w domu, wiec dwa pojemniki na brudną i czystą wodę w jednym wiaderku były jak znalazł :) Wiaderko ma też ergonomiczny uchwyt i jest solidnie wykonane. Plusem jest także to, że teraz mogę w nim trzymać detergenty. 

Jeśli chodzi o promocję na nadchodzący czas. W Hebe od 14.05 do 20.05 będzie promocja na dermokosmetyki. Jeśli ktoś lubi albo potrzebuje dermokosmetyków to ma okazję do udanych zakupów. 
Również w Naturze pojawiła się nowa gazetka, w której jest dużo inspiracji na Dzień Matki.Jest także zniżka -40% na kosmetyki firmy Marion. Sieć wprowadza także do sprzedaży nową linię kosmetyków W7. Jest także okazja do zakupu kosmetyków organicznych. Chyba teraz jest okres na promocje na ten typ kosmetyków, ponieważ wiele sieci handlowych ma je teraz w ofercie.
Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz