5.19.2015

Cienie do powiek Nivea Pure and Naturals Colours

W ostatnim poście pisałam o Tolunie.com (jeżeli ktoś nie widział to zapraszam tutaj :)) Właśnie dzięki temu portalowi miałam okazję przetestować cienie do powiek firmy Nivea. Szczerze mówiąc nigdy dotąd nie słyszałam, aby ta firma miała w swym asortymencie cienie do powiek


Co mogę powiedzieć o tym produkcie?
  • cień jest pojedynczy, dlatego do jego aplikacji użyłam dodatkowego, jaśniejszego koloru innej firmy,
  • małe poręczne opakowanie, no i mały pędzelek :),
  • cień łatwo się nakłada i rozprowadza na powiece,
  • cienie są przeznaczone dla wrażliwej skóry, myślę, że osoby z taką skórą bądź alergicy ucieszą się z tej informacji,
  • podoba mi się również wizualnie, gdyż nie spotkałam się z innymi cieniami, które by miały jakiś ładny element wizualny, w tym przypadku kwiaty na samym produkcie,
  • jest wydajny, pomimo tego, że jest mały,
  • nie wiem jaka jest cena i nie wiem czy jest dostępny w Polsce, bo jakoś nie mogę go nigdzie spotkać,
  • na moich powiekach utrzymał się długo, w porównaniu do innych cieni, a nawet jak już się ścierał to i tak trochę pozostało na samym dole powieki i wygląda jakbym pomalowała powiekę kredką.

Ogólnie polecam, jak ktoś oczywiście gdzieś go kupi :)może Allegro??!! :)Dlatego fajnie, że są strony dzięki którym można zobaczyć i przetestować jakieś nowości.

Tatiana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz