12.12.2015

Bath & Body Works - balsamy do ciała

Pewny wyjazd do Warszawy rozpoczął się w galerii Złote Tarasy. Pojechałam tam z myślą o Victoria Secret's, ale znalazłam się w zupełnie innym, fajniejszym i jakże ładnie pachnącym.  A mowa o sklepie Bath & Body Works. Szczerze stamtąd nie da się wyjść bez zakupów. Tam wszystko jest tak ładnie poukładane, logicznie. Wszystko jest kolorowe i pachnące. Ceny nie są najniższe, ale jakościowe produkty są bardzo dobre. Ja jestem zadowolona z efektu. 
Wtedy kiedy ja byłam obowiązywała promocja 2+1, więc z niej skorzystałam i kupiłam sobie dwa balsamy, a trzeci mogłam wybrać sobie gratis. W moim przypadku opłaciło się. Cena jednego balsamu wynosi 59 zł za 236 ml, trochę dziwna pojemność :) Miałam problem z wyborem, bo chciałabym mieć więcej, ale trzeba było coś wybrać.


Może zacznę od mojego ulubieńca, czyli Signature Paris Amour. Zawiera następujące nuty zapachowe: francuskie tulipany, kwiat jabłoni i różowy szampan. Zapach jest przyjemny i przede wszystkim długotrwały. Nie ma potrzeby stosowania perfum, bo jest tak intensywny. Jest kwiatowy, ale zarazem słodki, bo właśnie takie zapachy lubię. Zawiera masło Shea, dużo witaminy E, olejek Jojoba, ma w składzie parabeny, ale na ostatnim miejscu. Balsam szybko się wchłania, nawilża skórę i nadaje jej długotrwały zapach. Jak dla mnie najlepiej go stosować w zimniejsze dni.



Kolejny zapach kojarzy mi się z latem i wakacjami. A mowa o balsamie Tahiti Island Dream z nutami zapachowymi świeżej wody kokosowej, kwiatu kiwi, musującej mandarynki itd. Wszystkie zapachy idealnie się łączą i są dość przyjemne. Zawiera witaminę E, masło Shea, są obecne parabeny, ale zapewne małe ilości. Balsam typowo wakacyjny, sam kosmetyk szybko się wchłania, ma lekką konsystencję, trwały zapach, świetnie nawilża i ujędrnia skórę. 



I ostatni balsam też typowo wakacyjny i najlepiej go stosować w wakacje, w upalne dni, ze względu na konsystencję. Mowa o Kauai Lei Flower. Nuty zapachowe: nasłoneczniona plumeria, mleczko kokosowe. Tak jak i poprzednie balsamy ten ma taki sam skład i takie same efekty po zastosowaniu. 



W Bath & Body Works są codziennie jakieś promocje. Niestety sklepy są tylko w Warszawie, oczywiście można złożyć zamówienie telefonicznie, ale dopiero od 200 zł robią wysyłkę, oczywiście darmową. Promocje również są obejmowane przy zamówieniu telefonicznym. 
Ja te produkty polecam i na pewno kiedyś sobie coś u nich kupię :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz