12.25.2015

Haul zakupowy - Perfumesco.pl, Golden Rose

Grudzień to dla mnie miesiąc zakupów, bo jakoś okazje i ceny sprzyjają :) Dlatego postanowiłam sobie trochę uprzyjemnić życie i skorzystać z okazji cenowych. Zakupy dokonałam w kilku sklepach, ale dzisiaj będzie tylko o dwóch. Nigdy tam nic nie kupowałam, ale dużo o nich słyszałam, więc postanowiłam coś sobie kupić.

Może zacznę od Golden Rose, o którym dość dużo się mówi pozytywnie, ale nie było mi do niego po drodze. Zależało mi głownie na konturówkach do ust i je sobie sprawiłam :) i przy okazji kilka innych rzeczy.


Kupiłam sobie:
  • trzy konturówki z myślą o tym, aby przedłużyć trwałość szminki, ale też, żeby nosić ją samą, bo gama kolorów jest ogromna, więc każdy może coś dla siebie wybrać. Ja wybrałam sobie takie kolory, których najczęściej używam, czyli Golden Rose Dream Lips kolor 508 i 510, Golden Rose Lipliner nr 204. Ceny są różne.
  • pomadkę matową Golden Rose Velvet Matte nr koloru 02 (w kolorze brudnego różu). Cena 11,9. 
  • top coat z wysuszaczem Golden Rose Quick Dry Top Coat. Kupiłam go, aby lakier na paznokciach dłużej się utrzymywał i był bardziej błyszczący. Chciałabym rzadziej malować paznokcie i żeby efekt był długotrwały. Cena 8,5 zł.
  • zdobiący utwardzacz Golden Rose 3D Glaze Top Coat nr 3. Lakier, który ma być dopełnieniem wykończenia manikiuru. Koszt 5,9 zł.
  • mini lakier Golden Rose Classic Nail Lacquer nr 150 z perłowym połyskiem, który ma przypominać "efekt syrenki". Cena 3,2 zł.
Drugi sklep to sklep internetowy, na który trafiłam dzięki portalowi Gdzie Promocja?. Mowa o Perfumesco.pl. Z tego sklepu nigdy nie korzystałam i o nim nie słyszałam, ale postanowiłam sobie z niego skorzystać, ponieważ dostawa była gratis i znalazłam tam kosmetyki Victoria's Secret w atrakcyjnej i promocyjnej cenie.


Kupiłam sobie:
  • krem do ciała Victoria's Secret Coconut Passion za 33 zł. Krem o gęstej konsystencji odświeża i nawilża skórę. Można również do stosować do rąk. 
  • masło do ciała Victoria's Secret Pure Seduction za 35 zł o kwiatowo-owocowym zapachu. Ma działania nawilżające. 
Ciąg dalszy nastąpi :) a tymczasem Wesołych Świąt Bożego Narodzenia...
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz