12.17.2015

Projekt denko - pielęgnacja włosów

Tym razem przychodzimy do Was z tak zwanym projektem denko, pustakami czy po prostu z zużytymi kosmetykami. Denko będzie podzielone na kilka części, a dzisiaj będzie na temat pielęgnacji włosów. Przedstawię kosmetyki, których używałam i powiem czy się u mnie sprawdziły czy nie. To może nie traćmy czasu i do dzieła z opiniami.



Zacznę od szamponu Loreal Paris Elseve Nutri Gloss Light szampon upiększający. Jest on przeznaczony do włosów długich, pozbawionych blasku, z tendencją do przetłuszczania. Kiedyś był dla mnie odpowiedni, ale moje włosy chyba za bardzo się do niego przyzwyczaiły, więc musiałam go odstawić. Jest bardzo wydajny, ma piękny zapach, kremową konsystencję i ma lekko różowy kolor, ale moich włosów nie obciążał zbytnio. Włosy po nim były miękkie, pachnące, wytrzymywały mi dwa dni bez przetłuszczania się. Ja zazwyczaj kupuję szampon o pojemności 400 ml w promocyjnej cenie za 9,99 albo i jeszcze taniej :), jest również i mniejsza pojemność 200 ml.



Do tego szamponu stosowałam odżywkę do włosów z tej samej linii, czyli Loreal Paris Elseve Nutri Gloss Light. Odżywka według mnie nie była najgorsza, ale od pewnego czasu stosuję słynne odżywki mleczne. Odżywka nie jest zbyt ciężka, ładnie pachnie, łatwo się ją aplikuje, wydajna. Włosy po niej łatwiej się rozczesują, są miękkie, pachnące, przyjemne w dotyku i lekkie, lśniące, ale efekt jest krótkotrwały. Najlepiej ją stosować po każdym myciu. Za pojemność 200 ml zapłacimy ponad 15 zł, a w promocyjnej cenie 10.



Drugi szampon to nowość na mojej półce, którą polubiłam i będę do niej wracać, bo jest naprawdę godna polecenia. A mowa o szamponie z firmy Joanna linia Rzepa. Jest to szampon wzmacniający przeznaczony do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania. Szampon zawiera ekstrakt z czarnej rzepy. Dokładnie oczyszcza skórę głowy i włosy, włosy mniej się przetłuszczają, są mocniejsze, mniej ich wypada podczas mycia. Zapach nie jest ciekawy, jak taki syrop domowej roboty lub po prostu zapach rzepy, ale da się wytrzymać :)trochę słabo się pieni, najlepiej głowę umyć dwa razy. Ja po nim muszę używać odżywkę, bo włosy ciężko się rozczesują i odrobinę je przesusza, ale mi to nie przeszkadza, bo po każdym użyciu i tak używam odżywkę. Pojemność 400 ml, dość wydajny, za cenę ok. 8 zł albo można kupić podczas promocji za mniej.



A teraz przejdę do mojej ulubionej odżywki, czyli Gliss Kur Hair Repair Liquid Silk, która jest przeznaczona do włosów matowych i łamliwych. Jest to dwufazowa odżywka bez spłukiwania. Łatwo się aplikuje, bo wystarczy spryskać włosy i rozczesać. Znacznie ułatwia rozczesywanie włosów, przepięknie pachnie, nie obciąża włosów, nadaje połysk. Włosy są odżywione i pięknie wyglądają. Zawiera płynny jedwab i kompleks z płynną keratyną. Bardzo wydajna. Więcej na ten temat tutaj. Pojemność 200 ml za ok. 15 zł, ja ją kupują zazwyczaj za 10 zł w promocji. Odżywka godna polecenia i na pewno jeszcze do niej wrócę, a w tej chwili mam inną.



Suchy szampon to na pewno zbawienie dla niektórych kobiet :) Ja już trochę tych szamponów spróbowałam i mam już swoje zdanie na ich temat wyrobione. W tym denku przedstawię szampon Batiste Tropical. Jest to szampon o intensywnym zapachu kokosu i tropikalnych owoców. Jest on bardzo dobry. Przedłuża świeżość włosów, łatwo się go aplikuje, ma ładny zapach, bynajmniej mi odpowiada, ale gama zapachów jest dość duża. Po użyciu szamponu jest dość dużo pudru na włosach, ale dość szybko się wczesuje, choć mała poświata pozostaje. Cena ok. 17 zł za 200 ml, ale kupuję w bardziej atrakcyjnej, czyli za 10 :)



I ostatnia rzecz na dzisiaj to płyn chroniący nasze włosy przed wysoką temperaturą firmy Syoss Heat-Protect Styling Spray. Ja go używam na mokre włosy tuż przed użyciem suszarki. Według mnie nie jest zły, a zawsze mam poczucie, że włosy są w jakiś sposób chronione. Włosy po nim nie puszą się. Ma wygodny aplikator, jest bardzo wydajny. Pojemność 250 ml za niecałe 20 zł. 



T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz