3.28.2017

Naleśniki z twarożkiem

Wątpię, że znajdzie się osoba, która by nie lubiła naleśników. Myślę, że każdy je lubię, czy to same bez nadzienia czy z nadzieniem. Ja wolę z nadzieniem i takie zrobiłam i tym razem :) Kiedyś mi się naleśniki nie udawały, bo robiłam na oko, więc raz mi się udały a raz nie, dlatego postanowiłam zachowywać odpowiednie proporcje i dzisiaj je pokażę.
Przepis na naleśniki
Składniki:
  • 2 jajka
  • 2 łyżki cukru waniliowego (ja wymieszałam 1 kg cukru drobnego z 2 laskami wanilii)
  • 300 ml mleka
  • 100 g mąki 
  • 1 łyżka oleju słonecznikowego
  • szczypta soli
Przygotowanie:

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać, aby nie pozostało grudek. Ciasto powinno stać jakiś czas, najlepiej 30 minut, ale ja zazwyczaj nie mam czasu czekać i robię je od razu. Patelnię smaruję odrobiną oleju przy pomocy ręcznika kuchennego. I smażę na złoty kolor z każdej strony.

Składniki na nadzienie:
  • op. twarożku naturalnego President (może też być i inny o podobnej konsystencji). Op. zawiera 500 g
  • 2-3 łyżki cukru z wanilią
  • można również wsypać trochę płatków migdałów, jeżeli ktoś lubi
Przygotowanie:

Składniki dokładnie wymieszać aż do powstania jednolitej konsystencji. Gotowym twarożkiem posmarować nasze naleśniki i je zawinąć. 
Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz