4.06.2017

Kampania trnd i Monte plus

Ostatnio mam szczęście do kampanii różnych produktów mlecznych. Tym razem dostałam się do testowania Monte plus. Z czego się cieszę, bo mój syn lubi ich produkty a mi one też zawsze smakowały.


Firma Zott wypuściła na rynek polski nową markę produktów Monte plus. Są to dwie warstwy kremu i pyszny sos, czyli plusem jest własne dodatek słodkiego, pysznego sosu. Producent zapewnia też, że Monte ma nową recepturę i zachwyci nie tylko małych ale i dużych miłośników mlecznych deserów. Do wyboru mamy dwie opcje smakowe Monte carmel suace i Monte chocolate suace.

Kampania polegała na zakupie 12 opakowań produktów dla siebie- 6 karmelowych i 6 czekoladowych oraz takiej samej liczby do rozdania wśród znajomych i przyjaciół. Ponad to w kopercie od trnd każdy uczestnik kampanii dostał przewodnik projektu, książeczkę do przeprowadzania badań oraz dwa notatniki na lodówkę. Zwrot kosztów zakupów był możliwy przy okazaniu paragonów, które wprowadza się na specjalną platformę dla ambasadorów.


Jak oceniam udział w kampanii i czy smakują mi nowe Monte plus. Ogólnie lubię testowanie nowych rzeczy. Z wielką radością przyjmuję e-maile o kolejnych kampaniach. Nie przeszkadza mi też to, że sama muszę iść i kupić produkty. Ogólnie platforma trnd ma dużo ciekawych propozycji i często można dostać coś do wypróbowania. Jest o wiele łatwiej niż na innych tego typu portalach przynajmniej ja to tak widzę. Sama kampania Monte plus jest słodka. Piszę to dosłownie. Uwielbiam ich produkty, choć wiem, że szkodzą figurze bo są obłednie słodkie to od niepamietnych czasów, kiedy firma Zott wprowadziła na rynek polski markę Monte zawsze czekałam aż mama kupi nam mały czteropak deserków. 



Desery są delikatne, mają dwie warstwy pysznego kremu i na końcu sos. Ja jadłam w wersji wymieszanej lub zjadałam po kolei warstwy aby na końcu dostać się do sosu i tak czy tak smakuje pysznie.



Polecam do zakupu. Koszt jednego kubeczka to około 2.80 
Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz