5.08.2017

Projekt denko - kwiecień 2017

Trochę zaskakujący był kwiecień, chodzi mi głównie o pogodę :) ale dobrze, że już się skończył, oby jak najszybciej było lato. Skoro koniec miesiąca to warto go podsumować kosmetycznie, a więc denkiem :)

1. Chyba jak zawsze zacznę od suchego szamponu Batiste o zapachu Floral Essences. Zapach dość intensywny, utrzymuje się długo na włosach, odświeża włosy i osobiście go lubię, choć zapach może nie każdemu przypaść do gustu.



2. Warto wspomnieć o maseczce do włosów Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture. Jest to maseczka o bardzo ciekawej konsystencji, gdyż była w postaci musu do włosów, dość lekka, dlatego nie obciążała zbytnio włosów. Maseczka bardzo przyjemnie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach do następnego mycia. Nawilżenie nie było zbyt wielkie, dlatego włosy również nie rozczesywały się zbyt łatwo. Przyjemnie się ją używało, dlatego jestem skłonna ją kupić ponownie, no tylko w cenie promocyjnej.



3. A teraz kilka fajnych rzeczy do pielęgnacji twarzy. Zacznę może od maseczki w płachcie Nude Seal Mask Skin79. Wcześniej zbytnio nie widziałam różnic między maseczkami w płachcie, ale po tej zauważyłam. Ona daje niesamowity komfort i relaks podczas jej używania. Płacht jest bardzo cienki i tworzy efekt drugiej skóry, bardzo szybko ją nałożyłam i idealnie przylega do twarzy, nie zjeżdża, nie ścieka żadne serum i ja ją użyłam dwa razy. Jest bardzo dobrze nasączona, nawilża skórę i delikatnie ją rozświetla, skóra była wygładzona i bardzo miękka. Ja z pewnością kupię ją ponownie, gdyż była to najlepsza maseczka jaką miałam.



4. Była maseczka do twarzy a teraz będą płatki pod oczy, które również są moimi ulubionymi jak do tej pory. Hydrożelowe płatki pod oczy Ice Patch Czarna i Zielona Herbata Perfecta Beauty idealnie chłodzą okolice oczu, zmniejszają opuchnięcia, ale ich nie likwidują :) trochę rozjaśniają cienie pod oczami. Bardzo dobrze przylegają do skóry i nie zsuwają się. Idealnie sprawdzą się w letnią porę, gdyż dają niesamowity efekt chłodzący. Ja ich kupuję kiedy są na promocji w Rossmannie. I kupuję je cały czas.



5. Ostatni produkt do twarzy to żel do mycia twarzy Nivea przeznaczony do cery mieszanej i tłustej. Żel zawiera algi oceaniczne, które ostatnio są dość modnym składnikiem w kosmetykach i hydra IQ. Mi on nie przypadł do gustu, ale nie był złym produktem. Zapach delikatny, ledwie wyczuwalny, posiada granulki, dobrze oczyszczał twarz i jest mało wydajny. Ja chyba wolę inne produkty z Nivea, mi osobiście nie spodobała się jego konsystencja.



6. Przechodząc do pielęgnacji ciała zacznę od żelu pod prysznic Yves Rocher o zapachu kokosa. Niestety już nie ma tego żelu w ofercie, a szkoda, bo był naprawdę bardzo fajny. Produkt wydajny, nawilżał skórę, miał bardzo ładny zapach kokosa, nie sztuczny zapach, przyjemnie się go używało i naprawdę szkoda, że go wycofali.



7. Zużyłam również galaretkę peelingującą do ciała Słodka Poziomka Perfecta Spa. Mam co do niej mieszane uczucia, gdyż mi się trafiło otwarte opakowanie, nie pomyślałam, że trzeba sprawdzić stan folii pod zakrętką :)nie spodobał mi się zapach, ale sam peeling był dobry, dość ostry i pozostawiał fajny efekt wygładzonej skóry. Ja spróbuję go kupić jeszcze raz, aby porównać.



8. Skończył mi się balsam do ciała Pretty Passion Fruit & Peony Avon. Są to dość znane balsamy i ja zawsze kupuję jakiś nowy zapach kiedy on wchodzi i jest sprzedawany po atrakcyjnej cenie. Niestety mi się nie spodobał zapach, gdyż jest on kwiatowy, ja jednak myślałam, że będzie on odrobinę słodszy a owoców nie czuć. Nawilżenie również było słabe, osoby z suchą skórą mogą w ogóle nie odczuć nawilżenia. Ja go więcej nie kupię.



9. Przechodząc do mydła do rąk Carex Splash jest mydłem w płynie dla dzieci, ale też niekiedy go używam i muszę przyznać, że jego zapach jest okropny. Dlatego dziwię się, że taki zapach powstał dla dzieci... Jednak nie wysuszał rąk, był wydajny. Ja go więcej nie kupię.



10. I ostatni produkt w tym denku to nawilżający krem do rąk Yves Rocher. Krem bardzo dobry, świetnie nawilża bardzo suche ręce, ładnie pachnie, szybko się wchłania i odżywia ręce. Nie wiem czy jest jeszcze dostępny czy po prostu zmienili opakowanie, ale jak tylko spotkam to kupię na pewno.



Na tym skończę moje denko, ale za miesiąc będzie kolejne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz