5.19.2017

Zamówienie z Perfumesco.pl

Od jakiegoś czasu miałam ochotę kupić sobie perfumy, jakiś nowy zapach. Długo o tym myślałam i w końcu się zdecydowałam. Porównując kilka stron i perfumerie mój wybór padł na Perfumesco.pl, gdzie cena była najlepsza. Ja już kiedyś tam składałam zamówienie i zostałam zadowolona. Bardzo szybko realizują zamówienie, jest ono zgodne z opisem i mają atrakcyjne ceny.

Moje zamówienie nie było duże, kupiłam kilka kosmetyków:

  • pierwsza zakupiona rzecz to woda toaletowa Calvin Klein IN2U. Właściwie chciałam kupić tylko ją, ale darmowa dostawa była od 99 zł, więc domówiłam sobie kilka rzeczy. Zdecydowałam się na ten zapach, bo według mnie idealnie pasuje na wiosnę. Na początku wyczuwam cytrusową nutę, a dopiero potem czuć słodycz tych perfum. Ja wzięłam wersję w większym opakowaniu, czyli 150 ml.

  • zamówiłam sobie cukrowy peeling do ciała Organic Shop Papaja. Była dość ciekawa cena i dlatego on się znalazł w moim koszyku.

  • na stronie wyskoczyła mi informacja i zniżce na matową kredkę do ust Golden Rose nr 15. Jest to nudziakowy kolor, który niestety bardzo podkreśla skórki i wysusza usta.

Takie o to małe zamówienie z Perfumesco.pl. W przyszłości planuję składać zamówienia w tym sklepie internetowym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz