3.06.2018

Filet z kurczaka na szybko

Jakiś czas temu firma Kamis wypuściła na rynek nowe przyprawy, a mianowicie suszone pomidory z różnymi dodatkami. Ja, jak na razie, wypróbowałam dwa rodzaje, czyli suszone pomidory z oliwkami oraz z czosnkiem i bazylią. Jestem zadowolona, gdyż można je wykorzystać na wiele sposobów w kuchni.

Ja przede wszystkim używam tych dodatków do kurczaka, ale także do caprese, do sałatek, do sosów pomidorowych itd. Ja najczęściej mieszam tę przyprawę z oliwą z oliwek, dodaję sól i pieprz (dowolny) do smaku, od czasu do czasu czosnek granulowany. Potem tę mieszankę mieszam z pokrojonym w kosteczkę lub paski kurczaka. Odstawiam na chwilę do lodówki, smażę lub duszę i gotowe :)



Przy sałatce ceprese polewam pomidory i mozzarellę oliwą z bazylią i posypuję suszonymi pomidorami, wykorzystuję je również do sosów do sałatek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz