4.16.2018

Haul książkowy

Dzisiaj pokażę kilka pozycji, które nabyłam w ostatnim czasie. Często wybieram książki zupełnie przypadkowo, rzadko kupuję bestselery od razu, często czytam po prostu opisy i na tej podstawie kupuję książki.
1. Pierwsza pozycja to Alice Munro Coś, o czym chciałam ci powiedzieć. Autorka, która jest porównywana do Czechowa. Swoje opowiadania opiera na historiach kobiecych, cioć, babć, matek i córek. Podobno jej opowiadania pozostają na długo w pamięci.



2. Czasami kupuję gazetę z dodatkiem, w postaci której jest książka. Tym razem trafiła mi się książka Zapisane w wodzie Paula Hawkins. Znana ostatnio książka, więc tym bardziej się cieszę, że była ona dodatkiem do gazety w atrakcyjnej cenie. Poprzednia książka tej autorki mi się podobała, film troszkę słabszy.



3. Kryminały rosyjskiej pisarki Aleksandry Marininy są ciekawe i czyta się je podobnie jak i kryminały Agathy Christie. Ja sobie tym razem wybrałam książkę pod tytułem Za wszystko trzeba płacić. Zobaczymy czy będzie fajna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz