4.25.2018

Zakupy z Aliexpress

Dzisiaj przedstawię dalszy ciąg zakupów z "chińskiego allegro" :) Dzisiaj pokażę rzeczy, z których przeważnie jestem zadowolona. 
1. Zamówiłam sobie maseczkę w płachcie, jedną, aby ją przetestować, zaznaczę, że widziałam taką w internetowych drogeriach polskich. Koszt takiej maseczki to 3,47. Firma Bioaqua dość często przewija się w drogeriach, więc doszłam do wniosku, że może nie zrobi mi krzywdy :)Tutaj kupiłam.



2. Kolejna maseczka z tej samej firmy, ale tańsza i opakowanie jest bardzo podobne do dość znanej firmy, ale o wiele droższej :) Zobaczymy jak się ta spisze :) Koszt 2,99 a kupiłam tutaj.



3. Zamówiłam sukienkę dla mojej córeczki, która spodobała mi się wizualnie ze zdjęcia i jak przyszła to wyglądała tak jak i na zdjęciu. Jest ona z bawełny i będzie pasować nie tylko dla drobnych dziewczynek, rozmiary są odpowiednie. Trochę wystają nicie, ale to nie problem. Cena ok. 21 zł i dostępna jest tutaj

4. I jeszcze jeden udany zakup z Aliexpress, a chodzi o spódniczkę tiulową, która jest ozdobiona grubszą koronką i idealnie nadaje się dla drobnych dziewczynek bez zwężania jej w pasie, gdyż spódniczka posiada pasek na gumce, która jest schowana w materiale. Spódniczka niedroga ok. 13 zł i kupiłam ją tutaj

5. I ostatnia rzecz na dzisiaj to opaska na głowę, która miała pomagać utrzymywać głowę dziecka w czasie snu podczas siedzenia w foteliku samochodowym, jednak ona niezbyt się przydaje, ponieważ spada z głowy na szyję, a to jednak nie jest zbyt bezpieczne... Kosztowała 5,6  zł, dostępna tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz