1.25.2016

Haul z Ikea

Co warto kupić w Ikea? Zapewne dużo rzeczy. Niektórzy urządzają całe mieszkania rzeczami, które znajdziemy w tym sklepie. A znajdziemy tam wiele ciekawych mebli, dodatków, dekoracji, tekstyliów itd. A jak już jadę tam to wcześniej robię listę rzeczy do kupienia, aby łatwiej ich znaleźć, a jak już czegoś nie znajdę to po drodze zawsze znajdę coś innego :) Właściwie pojechałam tam po szafkę na zabawki, bez której wróciłam, niestety... Ale przy okazji kupiłam inne rzeczy.

1. W Ikea zawsze kupuję sobie świeczki, ale tylko te, które raczej nie spotkam w zwykłych sklepach albo jeżeli jest atrakcyjna cena. Tym razem kupiłam dwa rodzaje świeczek, bo jedna była chyba w promocji, a druga miała przepiękny zapach batonika kokosowego, czyli dobrze znanego Bounty. Są to trzy średnie świeczki w turkusowym kolorze. Szklane naczynie po wypaleniu się świeczki można wykorzystać na inne, mniejsze świeczki. Czas palenia wynosi 17 h. Cena 9,99 i kod produktu 502.776.56.


Druga świeczka była pojedyncza. Nieco większa od poprzednich i ma się palić 20 h. Zapach ma bardzo intensywny, czerwonych owoców z bitą śmietaną, ale najbardziej są wyczuwalne porzeczki i żurawina. Cena 2,50 zł, więc naprawdę niedużo. Kod produktu 302.948.93.


2. Kolejna rzecz, jak dla mnie, bardzo przydatna w każdym domu. A mowa o pojemniku na reklamówki czy torby plastikowe, ale można go przeznaczyć również na przechowywanie papieru toaletowego, ręczników kuchennych. Zapewne w każdym domu jest ich trochę albo w nadmiarze. Pojemnik jest w miarę duży, z wieloma dziurkami w różnych rozmiarach, co ułatwi wyjmowanie reklamówek. Pojemnik posiada kilka opcji montażu: można go przykleić na taśmę dwustronną, która jest już zamontowana, przykręcić do ściany, bo ma otwory albo schować po prostu w szafie. Jest on w białym kolorze i kosztuje 5 zł. Kod produktu 800.102.22.


3. Kupiłam również kosz z przyssawkami, który zamontuję pod prysznicem. Koszyk łatwo się montuje i ma wiele zastosowań. Myślę, że można go wykorzystać nie tylko w łazience. Można go montować tylko na gładkich powierzchniach. Można go obciążyć do 4 kg. Jest on duży i pojemny. Koszt 19,99 zł, kod produktu 502.493.81.


4. W dziale z ramkami na zdjęciami znalazłam ramki do pokoju, w moim przypadku dziecięcego. Były chyba w promocji, bo dwie ramki kosztowały 4,5 zł i idealnie kolorystycznie pasowały do mebli w dziecięcym pokoju mojego dziecka. Ramka można postawić na meblach lub przymocować na ścianie. Kod produktu 101.170.33


5. Do pokoju mojej córeczki kupiłam lampkę nocną w kształcie kwiatka, która ożywia pokój. Włączam ją na całą noc, nie razi światłem, emituje różowy kolor, szczególnie to widać na białej ścianie, po prostu lampka nocą świeci na przygaszony róż, dlatego nie razi. Ja ją przymocowałam na taśmę dwustronną, aby nie wiercić dziur w ścianie. Dostępne są i inne modele. Kosztuje 29,99 zł i można ją znaleźć pod kodem 000.970.97.


To tyle :) 
T.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz