4.16.2016

Kampania z Testmetoo.com - Lego Duplo Moja Pierwsza Ciężarówka

Jakiś czas temu miałam okazję brać udział w kampanii z TestMeToo. Jest to strona, na której uzupełniamy ankiety, a potem, być może, zostaniemy wybrani do danej kampanii. Oczywiście nie jest powiedziane, że uda się Wam dostać do testów, ale szansa zawsze jest.


Ankiety są dość łatwe i szybkie w uzupełnieniu. Jeżeli dana osoba spełni kryteria to zostanie wybrana do testów. A wtedy zaczyna się zabawa. Testy są również dość łatwe. Otrzymujemy paczkę, a w niej produkt i instrukcję. Każdy wszystko zrozumie :) Trzeba też wykonać zdjęcie otrzymanego gadżetu :)

Tym razem brałam udział w testowaniu klocków Lego Duplo Moja Pierwsza Ciężarówka. Lego jest solidną firmą i bardzo znaną, ale też i drogą, i nie każdego na nią stać. A klocki kuszą dzieci :) A dlaczego?? Bo są przede wszystkim w fajnych i przyciągających kolorach. Każde dziecko chętnie się nimi bawi. Ja sobie cenię w tych klockach solidne wykonanie, są mega wytrzymałe. Każda paczka klocków jest dostosowana do odpowiedniej grupy wiekowej. Tymi klockami nie można zrobić krzywdy, bo klocki są duże, więc dziecko nie połknie ich i są wytrzymałe. 


Kolekcja Lego Duplo Moja Pierwsza Ciężarówka zachęca do zabawy. Klocki zawierają ciężarówkę, stragan, ludzików, kotka i klocki, na których są narysowane produkty żywnościowe, a to bardziej rozwija kreatywność i pomysłowość dziecka. Przy okazji są edukacyjne. łatwo się je układa i można mieszać z innymi klockami z Lego Duplo, co w zasadzie i robimy z córeczką :), aby tę zabawę bardziej urozmaicić. 


Ja te klocki polecam, choć mogłyby być trochę tańsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz