4.10.2016

Stylowe zakupy

Jak sam tytuł mówi post będzie poświęcony weekendowi, podczas którego można było iść na zakupy z kuponami rabatowymi. Kupony można było wyciąć z następujących gazet: Grazia i Twój Styl. Ja nie skorzystałam z promocji na ubrania a z promocji kosmetycznych, bo właściwie tylko na nich mi zależało :)
Pierwszy sklep, który odwiedziłam była to Sephora. Tam chciałam kupić sobie maseczki do rąk. Kupiłam sobie dwie Sephora Aloe Vera Hand Mask i Sephora Avocado Hand Mask. Mam bardzo suchą skórę dłoni i mam nadzieję, że takie maseczki przyniosą ukojenie i nawilżą moje dłonie, szczególnie po zimie. Koszt jednej maseczki to 15 zł. Z kuponem otrzymałam 20% zniżkę.


Przy okazji weszłam do Inglota po mgiełkę odświeżającą dla cery mieszanej i tłustej. Mgiełka ma za zadanie redukować nadmiar sebum i błyszczenie się skóry twarzy, odświeżać twarz w upalne dni. Można ją również stosować na makijaż, ma ona go utrwalać. Mgiełka jest dostępna w małej pojemności, bo 50 ml w cenie 25 zł, z kuponem zapłaciłam 20.


Skorzystałam z cen promocyjnych i w Golden Rose. Uwielbiam z tego sklepu parę rzeczy, więc postanowiłam uzupełnić braki w kosmetyczce. W tym sklepie również obowiązywał rabat 20%.
A kupiłam sobie:


  • lakier do paznolci Golden Rose Impression Nail Color kolor 11. Jest to zdobiący lakier do paznokci, więc jest on bezbarwny i posiada fioletowe drobinki brokatowe. Kosztował 3 zł, bo był w promocji. 
  • lakier do paznokci Golden Rose Ice Chic w kolorze 31. Jest to odcień ciemniejszego różu. Nie miałam lakierów z tej linii, więc postanowiłam sobie go wypróbować. Kosztował 6,90 zł.

  • szminkę matową Golden Rose Velvet Matte w kolorze 02. Już taką miałam i dobrze mi się sprawdzała, ale po wyjeździe do Moskwy oddałam ją siostrze, której bardzo ona się spodobała :)
  • matową pomadkę w kredce Golden Rose Matte Crayon Lipstick w kolorze 10. Też nie miałam tych pomadek, ale już ich użyłam i jestem jak na razie zadowolona z efektu. Kosztowała 11,90 zł. 

  • puder do twarzy Golden Rose Silky Touch Compact Powder w kolorze 01. Puder prasowany, półtransparentny. Kosztował 10,90 zł.

  • temperówkę podwójną, koszt ok. 6 zł.

T.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz