1.05.2017

Wózki dla malucha

Kiedy zaszłam w drugą ciążę postanowiliśmy z mężem nie kupować nowego wózka. Zdecydowaliśmy się na zostawienie wózka 3w1 po synu a gdy przyjdzie pora zmiany gondoli na spacerówkę ewentualny zakup lekkiego,kompaktowego wózka spacerowego. 

Na rynku jest tyle pięknych modeli wózków spacerowych, że człowiek ma problem z podjęciem decyzji. Ja posiadam wózek 3w 1, ale to stary model i jak na te wózki przystało mimo,że jest na pompowanych kołach, jest zwrotny to zajmuje dużo miejsca i jest ciężki. Nie chce się już dłużej męczyć i dlatego zdecydowałam się na małą, kompaktową spacerówkę. Przy synu kupiłam parasolkę, ale był to złom jakich mało. Nie czytałam opinii o wózkach tylko na allegro zamówiłam coś do 200 zł i myślałam, że będzie wieczne ;)
Zakochałam się w kilku modelach. Oznaczyłam budżet, wagę do której jestem skłonna się "poświęcić' i... już miałam mętlik w głowie ale coś wybrałam a wam przedstawię moje dwa typy. Oczywiście wózków, które mi się podobają jest więcej ale im więcej tym bardziej nie mogłam się zdecydować.

Pierwszy wózek,który pokochałam to w pełni ekologiczny Greentom  upp reversible. Mówią, że albo się kocha ten wózek albo nienawidzi. Często kojarzy się w wózkiem dla lalek. Producent stworzył go recyklingowego plastiku. Mamy do wyboru kilka kolorów tapicerki. W sprzedaży jest zarówno gondola jak i dwie wersje spacerowe. Jedna reversible dla dzieci po 6 miesiącu z przekładanym siedziskiem i dla trochę większych wersja classic. 
Opis wózka
Odpowiedni dla dzieci: od 6 miesięcy do ±2,5 lat (maks. 15 kg/33 funty, 93 cm/37 cali)
Wygodny, zwrotny, lekki i łatwy do złożenia
Możliwość przechowywania w pozycji pionowej po złożeniu 71  x  54  x  33  cm
Ciężar:   7,5 kg/16,5 funta
Gotowy do użycia:   102 × 55 × 79 cm (40 × 22 × 31 cali)
Kosz do przechowywania: 10 litrów/2,2 galonu
Tylne kółka: 20,3 cm (8 cali); kółka skrętne: 16,5 cm (6,5 cala)
Rama: wykonana w 100% z polipropylenu
Tkanina: wykonana w 100% z butelek PET pochodzących z odzysku, łatwa do zdejmowania i czyszczenia
Materac wytworzony w 100% z naturalnych materiałów
Pełna regulacja nachylenia oparcia
Ekologiczny: w 100%!
Uniwersalna rama do wszystkich modeli
Drugi mój faworyt to nowość na naszym rynku. Jest to wózek firmy Mutsy model Nexo. Prosty, lekki od razu urzekł mnie w sklepie swoją prostotą i lekkością. Fajnie się składa, łatwo prowadzi. W chwili obecnej są cztery wersje kolorystyczne. Oczywiście zdecydowałam się na jego zakup, bo się po prostu zakochałam:) Córka ma 7 miesięcy i jeszcze unikam spacerówki ale już kilka prób jazdy podjęliśmy. Jest to co prawda typowy wózek miejski i tak go będę używać, ale dał radę jechać po śniegu co mnie bardzo ucieszyło. Jest naprawdę lekki- znoszę w nim córkę z pierwszego piętra i później wnoszę z zakupami. Mieści mi się w szafie po złożeniu a w bagażniku muszę go szukać:) Jest mega zwrotny i łatwo podbija się na krawężniki. Mogę rozłożyć go na płasko, aby córka mogła w nim spokojnie i wygodnie spać. Ma trudne do zapięcia pasy, które wielu uważa za negatyw wózka ja sądzę inaczej, do tego regulowana rączka obita materiałem skóropodobnym i bardzo lekko włączający się hamulec. Całość dopełnia wygląd wózka i dbałość o każdy detal.
Póki co nie widzę w nim wad. Był już reklamowany uchwyt u budki bo pękł ale serwis był szybki i zupełnie bezproblemowy.

Kilka słów i zdjęć od producenta od producenta zaczerpniętych ze strony mutsy.com:

Połączenie luksusu regulowanego wózka spacerowego z prostotą spacerówki - właśnie to oferuje Ci ten mały brat Igo. Nexo 2016 charakteryzuje się ciekawą kolorystyką oraz skórzanymi dodatkami w kolorze koniaku. 

Opis wózka 

duży kosz na bagaż
odpinana barierka
siedzisko Nexo jest w pełni regulowane.
możliwość płaskiego leżenia
zawieszenie przednich i tylnych kół
podczas regulacji oparcia daszek porusza się automatycznie, co zapewnia dodatkową ochronę.
daszek połączony jest z oparciem, dzięki czemu przy zmianie pozycji przesuwa się razem z nim.
po rozłożeniu na płasko siedzisko Nexo nadaje się dla dzieci w wieku zaraz po urodzeniu.
jest kompaktowy i lekki
oparcie regulowane jest poprzez naciśnięcie przycisku z tyłu wózka.
uchwyt prowadzący można wyregulować do odpowiedniej wysokości, 
małe, skrętne koła (które mogą być także unieruchomione) sprawiają, że wózek jest bardzo wygodny.
bardzo prosty w obsłudze 
Nexo można składać - razem z siedzeniem - uzyskując bardzo kompaktowy przedmiot
Waga 8,7 kg
rozłożony nexo     dł szer wys 101 cm x51 cm x93 cm
złożony dł szer wys  44 cm x51 cm x 64 cm
Za pomocą dodatkowych adapterów (kupowanych oddzielnie) wózek kompatybilny z:

fotelik samochodowy Safe2go, grupa 0+
fotelik samochodowy Maxi-Cosi, grupa 0+ (Pebble, Pebble plus, Cabriofix, Citi)
fotelik samochodowy Kiddy (Evolution Pro, Evolution Pro 2, Evo-luna i-size)
fotelik samochodowy Cybex (Aton, Aton 4, Aton Q
fotelik samochodowy Besafe: iZi Go (x1) , iZi Go Modular
... i kilka zdjęć z naszego spaceru




















Bardzo polecam ten wózek, bo choć mały mieści dziecko do 15 kg ( mój prawie 20 kg syn też się zmieścił) i praktycznie nie rożni się wielkością od innych spacerówek. Czegoś takiego szukałam i coś takiego polecam każdej mamie, która lubi lekkie, zwinne spacerówki. Cena wózka to około 1200 zł
Kaśku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz