1.24.2017

Zimowe zapachy w kosmetykach

Jak co roku każdy czeka na okres zimowy i świąteczny, wtedy również w sklepach jest szaleństwo zimowe. Zimowe smaki słodyczy i kosmetyków, szczególnie każde z nich w zestawach, a ich najbardziej się opłaca kupować, a jeszcze bardziej po okresie świątecznym. Tak też robię i ja, bo zawsze można mieć więcej za mniej.
Pierwszy sklep, w którym sprawiłam sobie świąteczną kolekcję zapachów to Rossmann. Pomimo ich własnej marki to można tam było również kupić zestawy świąteczne, a teraz są w najniższych cenach.

Co się pojawiło w Rossmannie:
  • mydło do rąk Forbidden Apple Isana, limitowana kolekcja. Można było również dokupić i żel pod prysznic. Koszt mydełka to ok. 3 zł w promocji,

  • żel pod prysznic o zapachu wanilii i karmelu Isana, ta kolekcja chyba była dostępna i w poprzednim roku, koszt ok. 3 zł.

  • zestaw Fruity, w skład którego wchodzą body scrub i body butter za 6 zł.


Biedronka również miała swoje zestawy świąteczne i kosmetyki, które można było kupić oddzielnie. Tutaj mało tego, że jest fajna oferta to i ceny są adekwatne. Tym razem kupiłam rzeczy, które były najbardziej mi potrzebne.

Co zaoferowała Biedronka:

  • peeling myjący do ciała Sorbet figowo-pigwowy Perfecta. Peeling zawiera olejek, więc mam nadzieję, że będzie nawilżał skórę. Kosztował ok. 10 zł.

  • z tej samej linii kupiłam również krem do rąk figowo-pigwowy Perfecta. Krem ma wygodne opakowanie z pompką. Kosztował ok. 8 zł.

  • w ofercie znalazły się również i mydła w płynie z Lindy o zapachu białej czekolady z orzechami i wiśniowej słodyczy, koszt ok. 3,5 zł.

Firma Avon jak co roku cieszy oko swoimi świątecznymi katalogami, które są grube i wypchane po brzegi ofertami. Podejrzewam, że wtedy jest najwięcej zamówień. Tym razem skusiłam się tylko na jedną rzecz, a mianowicie na żel pod prysznic Avon Creamy Fantasy o zapachu kokosa i migdała. Kosztował 8,99 za 500 ml.



I jak co roku składam zamówienie w firmie Yves Rocher na ich zimowe propozycje, ponieważ uwielbiam tę firmę i ich zapachy. Co roku pojawia się coś nowego i w tym roku firma również nie zawiodła. Zapachy są bardzo fajne. Pojawiły się trzy nuty zapachowe, czyli aromatyczna mandarynka, żurawina z migdałem i gruszka z czekoladą.


W tym roku kupiłam sobie:
  • mydło do rąk, żel pod prysznic, nawilżający krem do rąk i peelingujący żel pod prysznic Yves Rocher Gruszka z czekoladą za 7,90 i 9,90,

  • mydło do rąk i żel pod prysznic Yves Rocher Żurawina z migdałem za 7,90,

  • świeczka i nawilżający krem do rąk Yves Rocher Aromatyczna Mandarynka za 7,70 i 13,90.

I mała zapowiedź następnego posta, który będzie kontynuacją tego, czyli zimowe zapachy z Bath & Body Works :)
T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz