7.20.2017

Renee - internetowy sklep z obuwiami

Jakiś czas temu postanowiłam kupić sobie buty przez internet, choć nigdy wcześniej tego nie robiłam, chociażby dlatego, że bałam się nie trafić z rozmiarem. Oglądając buty na Renee nie mogłam się oprzeć i postanowiłam je sobie zamówić. Nie będę pokazywać swoje zamówienie, bardziej zależy mi na wystawieniu opinii.


W tym sklepie jest bardzo duży wybór butów i to jest pierwszy plus. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny również są różne, często są promocje i udostępnione kody rabatowe, z których ja skorzystałam. Istnieje możliwość darmowej dostawy.
Paczka przychodzi starannie zapakowane. Po rozpakowaniu znajdujemy białe opakowanie, które można do czegoś wykorzystać. W białym tekturowym pudełku znajdujemy kolejne pudełko :) Tak, tak!! Kolejne pudełko!! Tylko kolejne jest bardzo ładne, w pudrowym różu ze złotymi kropkami. To pudełko można potem spokojnie wykorzystać do przechowywania jakichś przedmiotów, np. w szafie. I w tym pudełku już znajdziemy buty. Które są ładnie zapakowane w papier, znajdziemy również kopertę z kartką, na której jest oznaczona osoba, która nam spakowała buty i naklejki. Pudełko, w którym znajdziemy swoje buty można wybrać samemu na stronie podczas składania zamówienia. 









Same buty są bardzo ładnie wykonane i nie śmierdzą :)tego jednak się obawiałam. Na stronie są podane wymiary wkładek, ale moje jedne buty okazały się za małe... i musiałam je przekazać dalej. Z rozmiarem jednak trzeba uważać, zresztą zauważyłam, że te buty, które ja oglądałam wszystkie miały taką samą wkładkę, chodzi mi o rozmiar.
Ogólnie sklep przypadł mi do gustu i myślę, że jeszcze skorzystam z ich oferty, bo trzeba przyznać, że butów tam jest bardzo dużo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz