7.25.2017

Testowanie nowych produktów

Jakiś czas temu otrzymałam dwie przesyłki, w których znalazłam nowe produkty do wypróbowania. Takie produkty można otrzymać dzięki portalom Wizaż.pl, Ofemin.pl czy na stronach producenta, t.j. Bielenda, która dość często proponuje testowanie ich produktów. Ja wzięłam udział w takich akcjach i mam nowości :)
Pierwszy produkt, który otrzymałam to Pianka brązująca Magic Bronze Bielenda. Ogólnie firma Bielenda bardzo często poszerza gamę swych produktów, co niezwykle mnie cieszy. Ich ceny są bardzo przystępne a produkty są świetne. Mi się wszystkie sprawdziły, które dotychczas używałam. Wyjątkiem nie była i ta pianka. Bardzo łatwo się ją aplikuje, nie pozostawia smug, jeżeli dobrze się umyje dłonie również nie pozostawia koloru, ładnie pachnie a ciało potem nie ma tego charakterystycznego zapachu dla samoopalaczy. Jestem na tak! Produkt trzeba szybko zużyć, gdyż może być otwarte tylko 6 miesięcy.



Kolejny produkt to nowość na rynku od firmy Garnier, czyli Hydra Fresh Szampon Wzmacniający Garnier stworzony dla włosów przetłuszczających się z suchymi końcówkami, czyli idealny szampon dla mnie :) na razie zbyt mało go użyłam, aby ocenić, więc czas pokaże.
I ostatni produkt również pochodzi z firmy Garnier i jest to Hydra Fresh Odżywka Wzmacniająca, która ma zapewniać oczyszczenie i nawilżenie. Odżywka według mnie nie może oczyszczać, a nawilżać i owszem. Faktycznie nawilża, nie wiem czy obciążą, gdyż ja nanoszę odżywkę nie od nasady włosów, aby ich nie obciążać. Podoba mi się zapach i działanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz