7.06.2017

Pielęgnacja dłoni

Dłonie! Myślę, że dla każdej kobiety są one ważne i dlatego warto o nie dbać. Ogólnie mam bardzo suchą skórę na dłoniach, dlatego dość często je nawilżam, aby zapobiec pękaniu skóry, które jest spowodowane zbyt szybkim wysuszaniem. W tym poście pokażę jak dbam o swoje dłonie. Kosmetyki, które przedstawię są obecne w teraźniejszej mojej pielęgnacji, ale dość często je zmieniam, gdyż skóra się zbyt szybko przyzwyczaja, ale też chcę coś innego spróbować.
1. Według mnie najważniejsza część pielęgnacji skóry odbywa się nocą, kiedy nałożę krem do rąk i skóra go chłonie a efekt jest widoczny rano poprzez nawilżenie dłoni. Do tego celu stosuję bogatsze kremy, które nawilżają, natłuszczają, odżywiają lub regenerują. Po całym dniu moje ręce potrzebują nawilżenia, aby rano skóra była miękka, delikatna i przyjemna w dotyku. Obecnie stosuję nawilżający krem łagodzący do rąk Tołpa, ale fajne kremy są z Neutrogeny, Garnier.



2. W ciągu dnia również dbam o nawilżenie dłoni. Do tego celu używam kremy lub balsamy, które mają lekką formułę, ponieważ zależy mi na szybkim wchłonięciu kosmetyku. Takie produkty nakładam po sprzątaniu, zmywaniu naczyń lub gdy czuję ściągnięcie skóry. Takie produkty nigdy nie zastąpią kremów bogatszych i trzeba się z tym liczyć. Myślę, że osoby, które nie borykają się z suchą skórą mogą spokojnie używać wersje lżejsze, przecież skóra bierze tyle, ile sama potrzebuje. Lubię, gdy takie kosmetyki posiadają pompki, gdyż ułatwia to dozowanie i taki sposób jest dość szybki. W tej chwili posiadam mineralny balsam do rąk Yope.



3. Kremy, które szybko się wchłaniają i ładnie pachną noszę w torebkach, gdyż przy każdym wyjściu na świeże powietrze smaruję ręce kremem do rąk. Nieistotna jest dla mnie pora roku, a ważne jest dla mnie dbanie o dłonie każdą porą roku, gdyż czynniki zewnętrzne nie są zbyt przychylne dla naszych dłoni. Mróz, wiatr i słońce - należy przed nimi chronić swoją skórę, dlatego mam zawsze krem ze sobą.



4. Podczas robienia manicure warto zadbać o nasze skórki. Ja staram się je nie wycinać, ponieważ odrastające skórki są wtedy grubsze, większe i nie estetycznie wyglądają. Aby nie wycinać skórek używam żelu do usuwania skórek Sally Hansen. On rozpuszcza skórki, więc łatwiej je usunąć lub odsunąć. 



5. Dwa razy w tygodniu stosuję peeling przeznaczony do skóry dłoni. Obecnie używam peeling z Yves Rocher, który lubię za zapach, działanie i efekt. Bardzo przyjemnie się go używa, a on peelinguje i usuwa martwy naskórek.



6. Po użyciu peelingu nakładam maskę do rąk. Do niektórych używam rękawiczek bawełnianych, aby wzmocnić efekt nawilżenia. Używam masek, aby bardziej nawilżyć skórę dłoni, a przy tym nawilżyć również i skórki, o które również należy dbać, bo są one bardzo widoczne. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz