9.14.2017

Denko - kolorówka

Postanowiłam, że denko z kolorówką będzie oddzielnym denkiem, gdyż tych produktów jest o wiele mniej i nie każdy się interesuje kolorowymi kosmetykami. Denko będzie się składać z lakierów do paznokci i tuszy do rzęs.

1. Pierwszy tusz do rzęs to Sexy Pulp Yves Rocher. Bardzo często wracam do niego i jest właściwie moim ulubionym tuszem. Fajne rzęsy pogrubia i unosi, rzęsy wyglądają naturalnie i bardzo ładnie. Ten tusz można często dostać w prezencie od firmy za złożone zamówienie. Obecnie również go używam.



2. Kolejny tusz do rzęs to Infinitize Avon. I ten mi się nie spodobał. Po pierwsze nie odpowiadała mi jego szczoteczka, ale to są indywidualne preferencje, po drugie osypywał się, a  to jest duży minus jak dla mnie, a po trzecie, podczas demakijażu dziwnie się go usuwało, czyli schodził kawałkami. Cena nie jest wysoka, efekt po nałożeniu tuszu może być, ale ja jednak go nie kupię ponownie.



3. I ostatni tusz do rzęs to 3D Fantastic Lash Mascara Golden Rose i ten tusz na pewno nie był otwierany przez nikogo, ponieważ Pani podała mi go zza lady i był zapakowany, a niestety w drogeriach dziewczyny nagminnie otwierają tusze! Ten mi się bardzo spodobał, choć na początku musiałam przyzwyczaić się do malutkich włosi na szczoteczce, szczoteczka silikonowa. Tusz pogrubia i wydłuża rzęsy i ten efekt mi się podobał, nie osypywał się i również jest niedrogi. Duża pojemność i opakowanie dość ciężkie, był bardzo wydajny. Na pewno do niego powrócę.



4. Teraz przejdę do lakierów do paznokci i nie będę omawiać kolorów a bardziej jakość :) Zacznę od miniaturowych lakierów z Yves Rocher. Lakiery lubię, mają dobrą pigmentację, przy niektórych wystarczy jedna warstwa. Jedyna ich wada to zużycie, gdyż nie da się wydobyć całego lakieru i połowa zostaje w buteleczce, próbowałam też wylewać na kartkę i też się nie udało, dość długo się lakier wylewa. No i cena mogłaby być niższa. Ja raczej zrezygnuję z mini wersji tych lakierów.



5. Kolejne lakiery z Yves Rocher to większa wersja i te bardzo lubię. Lubię ich pędzelki, jakość, wydajność i pigmentację. Cena ciut wysoka. I do tych będę wracać. Pędzelkiem fajnie się rozprowadza lakier po paznokciu, ja nakładam dwie warstwy, trwałość nie mogę ocenić, ponieważ zawsze używam top coatu. 



6. Top coat z Yves Rocher fajnie mi się sprawdził. Nabłyszczał lakier, przedłuża trwałość. Niestety długo schnie, więc do tego celu używam przyśpieszacza schnięcia lakieru. Kupiłam go ponownie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz