9.01.2017

Projekt denko - sierpień 2017

Wakacje już za nami. Znowu nadchodzą zimne dni, szkoła znowu wita. Choć może i nie wszyscy się z tego powodu cieszą :) A my tymczasem spójrzmy na kolejne denko.

1. I zaczniemy jak zawsze :) od suchego szamponu, czyli Batiste Tropical. Jak już wiele razy wspominałam, jest to mój ulubiony zapach z tej firmy. Ja go lubię, choć pozostawia biały pyłek, na jasnych włosach nie jest zbyt widoczny, jednak na ciemnych może być widoczny.



2. Skoncentrowany szampon do włosów wzmacniający Pharmaceris świetnie się u mnie sprawdził. Faktycznie pomógł zmniejszyć wypadanie włosów po ciąży. Włosy mniej wypadają, a na głowie są widoczne baby hair, czyli włoski, które już odrastają. Poza tym szampon zmniejsza swędzenie skalpu głowy, nie obciąża włosów, jednak trzeba myć nim włosy dwa razy. Uważam, że jest wart uwagi.



3. Przechodząc do twarzy wspomnę o żelu do mycia twarzy Pure System Yves Rocher, który wykorzystuję jako peeling do twarzy, bo jednak do mojej cery jest on za mocny na codzienne użycie. Jako peeling jest bardzo dobry, posiada drobne cząsteczki, które złuszczają martwy naskórek a cera potem pozostaje miękka.



4. Zużyłam maseczkę multiwitaminową Ukojenie Dermika. Maseczka mi się spodobała, miała ładny zapach, dodawała cerze blasku, nie zapychała, odrobinę wyrównywała koloryt skóry, nawilżała. Właściwie nie było do czego się przyczepić. Ogólnie lubię maseczki z Dermiki i będę do nich wracać.



5. Świetnie się również sprawdził u mnie krem do twarzy Hydrabio Perfecteur Bioderma z SPF 30. Krem zmatowił cerę, nie zapychał, zapewniał niemałą ochronę przed promieniami UV, skóra po jego użyciu była miękka. Krem posiada wygodne opakowanie z pompką, która wyciska produkt do samego końca, jednak to ważne, aby nie wkładać palców do kremu ze względu na korzyści higieniczne. Makijaż również dobrze się na nim trzymał. Planuję powrócić do niego szczególnie letnią porą.



6. Skończył się u mnie peeling do ciała Vanilla Bean Noel Bath&Body Works. Był to raczej peeling myjący, wystarczająco ostry i zawierał brokat... Pierwszy raz spotkałam się z takim peelingiem, nie spodobał mi się jego zapach, był strasznie sztuczny i na początku myślałam, że to przez ten brokat, ale nie, gdyż mam inne produkty z tej linii i pachną tak samo a brokatu nie zawierają. Poza zapachem przyjemnie się go używało, jednak jego cena jest stanowczo zawyżona.



7. Kolejny produkt, który rozczarował mnie zapachem to żel pod prysznic Pretty Passion Fruit & Peony Avon. Myślałam, że zapach piwonii będzie słabo wyczuwalny, a jednak on przeważał a ja jego nie lubię, w ogóle nie czułam zapachu marakui. Żel dobrze się pienił, nie wysuszał i nie zapychał skóry. Nie kupię ponownie.



8. Kolejne moje rozczarowanie to mydło w płynie Dove Go Fresh. Niestety pomimo ładnego zapachu cała seria wysusza mi skórę, dlatego nie wracam więcej do niej.



9. Ale mydło do rąk w kostce Beauty Cream Bar Dove było bardzo fajne. Nie wysusza skóry rąk, nie rozmięka w mydelniczce, ma ładny i delikatny zapach. Powrócę na pewno do niego.



10. I ostatni kosmetyk to zmiękczający krem do stóp Foot Works Avon. Mój ulubiony i niezastąpiony. Szkoda, że go zmienili.



Tak wygląda moje denko za ten miesiąc.

4 komentarze:

  1. Lato za nami, a ja nawet nie miałam kiedy się nim nacieszyć.. Czas teraz się zaopatrzyć w kosmetyki, które będą potrzebne jesieniom. Może polecasz jakieś? Mam wrażliwą skórę, więc raczej korzystam z dermokosmetyków. Zamawiam je przez internet, najczęściej w Melissie, ponieważ mają tam szeroki wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie mam cerę mieszaną, ale z wrażliwą cerą nieźle sobie daje radę firma Pharmaceris, oni mają linię przeznaczoną dla cery wrażliwej :)A ja jesienią przejdę na olejek do twarzy z Clarins, gdyż jest bogatszy i bardziej nawilża skórę. Faktycznie, ja również nie zdążyłam się nacieszyć latem...

      Usuń
  2. Uwielbiam suche szampony z Batiste, ale zapach tropikalny lubię najmniej :D I potwierdzam, że mydła w płynie Dove wysuszają skórę, chyba u mnie najlepiej sprawdza się Luksja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najlepiej się sprawdził Apart i Bath&Body Worka, a Lukjsa posiada świetne zapachy :)

      Usuń